Skocz do zawartości

[koła] wymiana na lżejsze ale jakie ?

wojtek76

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałbym wymienić na lżejsze koła w swoim rowerze ponieważ obecny zestaw waży ponad ~2kg.

Ważę pomiędzy 80-83, koła będą służyć głównie do jężdzenia po lesie, dwa, trzy wypady w góry, starty w maratonach być może ale baaardzo okazjonalnie bez napinania.

Nie znam się tak dokładnie a chciałbym kupić coś wmiarę sztywnego i bez obsługowego na tylę ile pozwala cena.

Mój wybór padł na:

http://www.sklep.bik...oducts_id=18718

http://www.sklep.bik...oducts_id=18717

http://www.sklep.bik...roducts_id=3929

Zestaw pod 6 śrub i dętkę inny mnie nie interesuje. To górna granica cenowa.

Opony i dętkę już wymieniłem na lżejsze.

Jeżeli możecie to proszę o opinię czy to dobry wybór a może coś innego ?

Napisano

Czytałem pare opinii na tym i innych forach o ZTR Alpine wiele osób chwaliło je za wagę i sztywność dlatego właśnie ten wybór.

Dziękuję za podpowiedź.

A może jeszcze coś innego w tej cenie ?

Napisano

Chciałeś koła bezobsługowe i na kilka wypadów w góry... Alpine pod 83 kg takie nie będą niestety. Albo zrzucisz z 10 kg albo kupisz obręcze min 355/Crest a i tak cudów sie nie spodziewaj.

Napisano

Chciałeś koła bezobsługowe i na kilka wypadów w góry... Alpine pod 83 kg takie nie będą niestety. Albo zrzucisz z 10 kg albo kupisz obręcze min 355/Crest a i tak cudów sie nie spodziewaj.

ok czy w takim razie Mavic 717D będą odpowiednie bo 10 kg to może ale za roku :icon_mrgreen: zgubię jak się postaram a na razie jest co jest i do wiosny może -2kg będzie

Napisano

ja tam bym łyknął ten ostatni zestaw na obręczach DT. Przy takiej wadze to raczej nie opłaca się inwestować w obręcze poniżej 400gram i potem się zastanawiać czy nic się z nimi nie stanie. Jedni powiedzą na forum że tak inni że nie. Kup cięższe i mniej święty spokój. Biorąc pod uwagę że masz teraz koła 2kg, to schodząc na 1,5kg i tak różnica będzie spora.

Napisano