852emil Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Witam, Mam dylemat co do korby, kupiłem używany rower i korba ma już luz na kwadracie (Truvativ IsoFlow 1-Rzędowa), i nie wiem czy kupować tą samą korbę tylko nową, czy kupić jakąś inną, jeżeli bym kupował inną to jaką byście polecali? Chcę kupić korbę w przedziale 100-170 zł Musi być na kwadrat gdyż suport jest nowy kupiony przeze mnie. Roweru używam do streetu i jestem początkujący. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 22 Stycznia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Korba do streetu musi być wytrzymała, a korby na kwadrat, jak i suporty takie nie są. Z kasą jaką dysponujesz nie kupisz odpowiedniego kompletu korba plus suport, pomyśl o używce, np: http://allegro.pl/fsa-maximus-caly-zestaw-suport-rpm-super-stan-i1421095364.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiadrak Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Podepnę się pod temat, bo mam podobny problem mam używanego starego scotta, którym jeżdżę po mieście bo jak ukradną to nie będzie szkoda. Ostatnio urwał mi się prawy pedał i gwint został w otworze. Wobec tego trzeba będzie wymienić korbę z tym, że jest to stary Exage 300lx i w serwisach mówią że nie mają takich. Da się może jakąś inna zamontować czy trzeba wymieniać również suport ? Pytam bo nie wiem czy mi się opłaca inwestować w ten rower czy może lepiej kupić jakiś lepszy a tego na części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...