Skocz do zawartości

[900-1100zł] mtb/xc uniwersalny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem amatorem, poszukuję roweru do 1100zł, będę jeździł głównie po drogach asfaltowych, jednak 15% czasu na rowerze spędzę na nieutwardzonych ścieżkach leśnych. główny priorytet- niezawodność, ew. niezawodność wspomagana upgrade'ami. rower będzie mi służył do codziennych dojazdów po ok. 5km, w weekendy wypady ok. 30km. Mam 187cm wzrostu, ważę 76kg. Rozważałem najpoważniej Krossa A2 2010 V-brake za 1080zł a także brałem pod uwagę Krossa hexagon'a v6 za 1039zł, SCHWINN FRONTIER GSX za 999zł i Unibike Fusion w cenie 950zł. Co Wy o tych bike'ach sądzicie, który najlepiej spełni moje oczekiwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę, że teraz wyprzedają rowery polskiej firmy MaGnum. Energy, który kosztował 1400zł, pare dni temu widziałem za 800zł. Teraz na allegro wystawili za 1200zł, ale pewnie znowu opuszczą. Firma MaGnum zakończyła już działalność, także nie wiem, jak jest z gwarancją. Z tego, co mi mówili jak coś się rozwali, to można dostać zwrot kasy w trade-Stomilu(właściciel marki). Energy ma przyjazną według mnie geometrię i jest wytrzymały. Szybkie zjazdy, metrowe hopy nie robią na nim wrażenia. Później warto zainwestować w opony, bo ma ciężkie, jak grzechy komunizmu. Za 100zł np. komplet kendy karma i rower nabiera nowego przyspieszenia. :icon_wink:

 

Mam ten rower jako treningowy. Ważę 63kg i odbieram tą ramę, jako sztywną, ale ciężsi kumple mówią, że mogłaby być jeszcze sztywniejsza. Dla Ciebie będzie to plus, jeśli się nie ścigasz, bo będzie pochłaniać drgania i odciąży kręgosłup.

 

W Energy masz zarąbisty osprzęt, nie super lekkiego, ale bardzo trwałego amora. Myślę, że będziesz zadowolony.

 

Kross Hexagon V6: