Skocz do zawartości

[hamulce] magura hs 33 res line


unndergrund

Rekomendowane odpowiedzi

miałem je łącznie około roku nie dbałem o nie wcale mimo to działały ciągle na wysokim poziomie klocki powinieneś dostać w niemal każdym rowerowym jak nie to są na allegro a na crc masz niemal każdy element do kupienia.

z ciekawostek należy je ustawić jak najrówniej i by klocki były prostopadle do powierzchni obręczy wtedy moc mają świetną oprócz tego są 3 typy klocków. następną sprawą są klamki które po skręceniu na dociśnięcie klocka można używać niemal jako blokady gdy ktoś nie jest w świadom że są tak skręcone i jak to zmienić to nie ruszy kołem co przydaje się np jak idziesz po wodę na odludziu i boisz się zostawić roweru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różne kolory są do różnych typów obręczy tj.

Czarne - Standardowe klocki nadaje się do wszystkich felgi oferuje dobre osiągi i bardzo dobrą odpornością na większość warunków

szare- Standard klocków przeznaczony do lepszej pracy na anodowanych lub ceramicznych powłokach felgi oferuje dobre hamowanie w większości warunków

Kool stop (czerwony) - klocki Performance polerowane felgi dla wszystkich oferuje większą siłę hamowania szczególnie w suchych warunkach.

Zielona Żaba - klocki Performance dla wszystkich, utwardzane aluminium (czarny) i ceramicznego pokrycia felgi oferując większą siłę hamowania zwłaszcza na mokrej nawierzchni.

tyle wedle sklepu w UK ja bym pomyślał nad czerwonymi ale mogą szybko zjadać obręcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wybaczcie że tak brutalnie odkopie.

Hamulec jest bardzo popularny, zwłaszcza w środowisku trialowym. Czarne klocki na portalu choody.com są do zdobycia za groszę; ponieważ społeczność trialowa wkłada je do szuflady albo od razu na śmieci.

Mit do obalenia. Hamulec na obręczy anodowanej/chromowanej na dowolnych klockach nie załatwi jej tak szybko. Najgorszym czynnikiem dla obręczy zwłaszcza alu jest opcja błoto i klocki po sezonie - rowek na syf znika i robi nam się papier ścierny zamiast okładziny.

 

@Schwefel nie można poczytać. My używamy innych klocków. W XC by się stopiły. Poza tym są głośne.

 

 

Największą wadą hamulca jest jego oryginalny płyn MRB. Jest gęsty, jest mineralny. Hamulec późno reaguje, klamka jest miękka jak przy vee. A zalewanie wodą wymaga częstego serwisu.

 

Każdemu kto ma możliwość radził bym na przodzie rozstać się z magdą na korzyść lekkiej tarczy, np bb5 160.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...