Skocz do zawartości

[do 1200zł] rower do jazdy miejskiej

jag10

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

zwracam się do Was o pomoc ponieważ jestem zielony w temacie, a chciałbym w tej cenie kupić stosunkowo najlepszy jakościowo rower. A teraz konkrety. Mam 196 cm wzrostu i ważę 104 kg a więc rowerek musi być duży i wytrzymały Moje preferencje:

Cena: <1200zł (chyba że za kilka dodatkowych stówek naprawdę byłby jakiś wypas)

Nawierzchnia do jazdy: kostka, asfalt, czasami chodnik

Koła: na łożyskach (nie wiem czy robią jeszcze na nieszczęsnych wiankach)

Opony: nie za grube, takie do jazdy miejskiej

Osprzęt: bagażnik, światła itp

Przerzutka: najlepiej gdyby było 7 lub 8 biegów w supporcie (nie potrzeba mi 21 czy 24 biegów)

Siodełko: duże i wygodne

Jeszcze tylko mam pytanie, czy warto kupić używany rower jakiejś holenderskiej firmy czy lepiej nowy dostępny w polskich sklepach?

Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc w tym temacie, ponieważ zupełnie nie mam pojęcia jakie teraz są dobre marki, a których unikać. A wybór jest bardzo duży i łatwo się w nim początkującemu pogubić.

Pozdrawiam serdecznie

Napisano

Polecałbym ci rowery holenderskie znajomy przywiózł ostatnio jeden z Holandii i jest bardzo wygodny do śmigania oczywiście na krótkie dystanse. On-line możesz takie kupić np w bile arena.pl - oferują duży wybór takich rowerów Link do działu

Napisano

Krótkie jak krótkie, zamierzam pokonywać ok.50km dziennie. No ok, dla niektórych to pewnie krótkie :icon_wink: Z tymi używkami holenderskimi boję się tylko że np te z Allegro mogą być kradzione. Podobają mi się np. Gazelle

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Na tak dużego i ciężkiego rowerzystę nie jest łatwo znaleźć odpowiedni rower. Tu trzeba się rozglądać wyłącznie za solidnymi rowerami, które oferują tylko najbardziej renomowani producenci (trzeba zawsze szukać w instrukcji obsługi zapisów związanych z jego nośnością).