jag10 Napisano 19 Stycznia 2011 Napisano 19 Stycznia 2011 Witam, zwracam się do Was o pomoc ponieważ jestem zielony w temacie, a chciałbym w tej cenie kupić stosunkowo najlepszy jakościowo rower. A teraz konkrety. Mam 196 cm wzrostu i ważę 104 kg a więc rowerek musi być duży i wytrzymały Moje preferencje: Cena: <1200zł (chyba że za kilka dodatkowych stówek naprawdę byłby jakiś wypas) Nawierzchnia do jazdy: kostka, asfalt, czasami chodnik Koła: na łożyskach (nie wiem czy robią jeszcze na nieszczęsnych wiankach) Opony: nie za grube, takie do jazdy miejskiej Osprzęt: bagażnik, światła itp Przerzutka: najlepiej gdyby było 7 lub 8 biegów w supporcie (nie potrzeba mi 21 czy 24 biegów) Siodełko: duże i wygodne Jeszcze tylko mam pytanie, czy warto kupić używany rower jakiejś holenderskiej firmy czy lepiej nowy dostępny w polskich sklepach? Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc w tym temacie, ponieważ zupełnie nie mam pojęcia jakie teraz są dobre marki, a których unikać. A wybór jest bardzo duży i łatwo się w nim początkującemu pogubić. Pozdrawiam serdecznie
Grand231 Napisano 19 Stycznia 2011 Napisano 19 Stycznia 2011 Polecałbym ci rowery holenderskie znajomy przywiózł ostatnio jeden z Holandii i jest bardzo wygodny do śmigania oczywiście na krótkie dystanse. On-line możesz takie kupić np w bile arena.pl - oferują duży wybór takich rowerów Link do działu
jag10 Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Napisano 19 Stycznia 2011 Krótkie jak krótkie, zamierzam pokonywać ok.50km dziennie. No ok, dla niektórych to pewnie krótkie Z tymi używkami holenderskimi boję się tylko że np te z Allegro mogą być kradzione. Podobają mi się np. Gazelle
jag10 Napisano 21 Stycznia 2011 Autor Napisano 21 Stycznia 2011 A które polecacie z dostępnych w polskich sklepach?