Skocz do zawartości

[buty] Uciekanie pięty

prekto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z zakupem butów. Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i jakoś nie widziałem za dużego wyboru butów więc szukałem przez internet i tak zakupiłem 3 pary i we wszystkich butach ucieka mi pięta w górę tzn. jak idę to pięta wychodzi z buta. Wiem, ze będę ich używał jeżdżąc rowerem ale jakoś mi nie pasuje nawet przejście 3 metrów i czucie, że pięta chce wyjść na "wolność". Jako, że nie mam doświadczenia, ponieważ dopiero zaczynam przygodę ;) z SPD to mam pytanie czy tak też macie z piętą czy stabilnie wam leży stopa w bucie.

Kupiłem już 3 pary:

SHIMANO MT22 (mocno pięta wychodzi)

Shimano SH-M123 (mocno pięta wychodzi)

LOUIS GARNEAU TRAIL X-GRIP (mniej pięta wychodzi ale wychodzi)

Już z Shimano zrezygnowałem ponieważ pięta wręcz wyskakiwała z buta.

Może taki typ buta MTB nie mogę nosić (koślawe stopy/piety ;)) ale proszę o info czy też tak mieliście z jakimiś butami.

Teraz się zastanawiam czy czasem nie kupić buty turystyczne jak Shimano-SH MT60 chociaż mniej mi się podobają od typowych MTB ale chyba mają całkowicie inną formę buta i może nie będzie mi uciekać pięta. No ale wolę takie bardziej sportowe ;(

Napiszcie coś i może ktoś ma fajne buty do 300 zł, które tak trzymają wygodnie stopę, że nawet nie można i nie chce się ściągnąć ;))) to może bym też takie kupił ;)

Pozdrawiam,

Prekto

[OKO] Nie są za duże, wszystkie brałem 44 i były w sam raz jedynie LOUIS GARNEAU TRAIL X-GRIP trochę za mały i też wychodziła piętka.

[safian] właśnie się zastanawiam nad Specialized Sport MTB ale też chyba najlepszym wyjściem będzie kupno butów za kostkę tak jak pisał szybalski. Na razie się zastanawiam ;)

Pozdr

Prekto

To ja mam dla Ciebie tańszą propozycję niż kupowanie kolejnych butów.

Przejdź się do sklepu i pomierz, szukaj takich w których będziesz czół się dobrze i pięta będzie trzymana dobrze, wtedy zamów przez internet.