prekto Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Witam, Mam problem z zakupem butów. Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i jakoś nie widziałem za dużego wyboru butów więc szukałem przez internet i tak zakupiłem 3 pary i we wszystkich butach ucieka mi pięta w górę tzn. jak idę to pięta wychodzi z buta. Wiem, ze będę ich używał jeżdżąc rowerem ale jakoś mi nie pasuje nawet przejście 3 metrów i czucie, że pięta chce wyjść na "wolność". Jako, że nie mam doświadczenia, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z SPD to mam pytanie czy tak też macie z piętą czy stabilnie wam leży stopa w bucie. Kupiłem już 3 pary: SHIMANO MT22 (mocno pięta wychodzi) Shimano SH-M123 (mocno pięta wychodzi) LOUIS GARNEAU TRAIL X-GRIP (mniej pięta wychodzi ale wychodzi) Już z Shimano zrezygnowałem ponieważ pięta wręcz wyskakiwała z buta. Może taki typ buta MTB nie mogę nosić (koślawe stopy/piety ) ale proszę o info czy też tak mieliście z jakimiś butami. Teraz się zastanawiam czy czasem nie kupić buty turystyczne jak Shimano-SH MT60 chociaż mniej mi się podobają od typowych MTB ale chyba mają całkowicie inną formę buta i może nie będzie mi uciekać pięta. No ale wolę takie bardziej sportowe ;( Napiszcie coś i może ktoś ma fajne buty do 300 zł, które tak trzymają wygodnie stopę, że nawet nie można i nie chce się ściągnąć )) to może bym też takie kupił Pozdrawiam, Prekto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Posiadam buty shimano m086 i nie mam nic takiego co Ty. Ale jeśli masz problem z wyskakującą piętą to może zwrócisz uwagę na buty za kostkę np: http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_BUTY+SH-AM31.html?PT=53161094&PZTA=8&HNT=T&PD=53010717&WSZDZ=T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...