heniekkrol Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Jakie rokowania ? Mozna jeszcze na tym jeździć ? W jednym miejscu przetarcie jest już na wylot ( prawie dziura )
honor Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Wg. mnie do wymiany w trybie natychmiastowym. Takie uszkodzenie dyskwalifikuje oponę.
Matti95 Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Będziesz jechał, strzeli ci ta opona nawet nie będziesz wiedział i będzie aua Ja bym polecał wymianę
seker1995 Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Rób co chcesz, ale ja w zupełności odradzam
wojtekkrakow Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Dylemat masz a tam nawet już nie ma bieżnika. "Używać na własną odpowiedzialność"
heniekkrol Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Napisano 17 Stycznia 2011 Czyli żegnamy się ( pięciu tysi nie doczekała ) Teraz zdecyduję się na coś z twardszej mieszanki na tył, bo w tym prowlerze szybko zjadło dużą część środka. Dzięki za pomoc.
Sandacz Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 A było to tak: Pewnego pięknego, jesiennego popołudnia postanowiłem zmienić tylną oponę na szerokiego błotniaka, którego co roku zakładałem na okres jesień - wiosna. Założyłem, podpiąłem pompkę i do boju. 1 bar, półtora, dwa bary... Starczy? A, jeszcze trochę, dopompuję do 2,5. Kiedy było nieco ponad dwa bary - łubudu!!! Ufff... Dzięki Bogu, że walnęła w domu, a nie w terenie :-)
Qamal Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 I jaki to ma związek z tematem? A poprzednia wypowiedź to sarkazm
Sandacz Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 zabrakło morału - sprawdzajcie stan opon przed założeniem (ja tego nie zrobiłem) i w przypadku uszkodzeń "gumowca" zastanówcie się, czy nie spowodują one problemów podczas wypadu :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.