Sol Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Powiem tak - mialem okazje zobaczyc zdjecia spodu suportu w karbonowym Blurze po paru miesiacach jazd po polskich szlakach. Wole juz zgrzytac zebami z powodu gliny niz ubytkow powloki. Czekam jeszcze na info w sprawie Rotora. Jezeli bedzie pozytywne, to watpliwosci a propos ramy beda w zasadzie rozstrzygniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 Laickie pytanie mam. Jest taki interesujący sprzęt interesującej firmy http://www.tomac.com/bikes.php?year=2011&model=diplomat#4 Pomijając chorą cenę w Polsce, zwróciła moją uwagę waga, która też IMO ociera się o patologię. Chodzi o to, że sprzęt z typową wagą ramy i wysokim osprzętem waży prawie 14 kg. W tej cenie to niezbyt zachęcający wynik. Tyle że nie wiem skąd ta waga się wzięła. Rama to wagowy standard, więc nawet jeżeli do tego dodać cięższe koła i amor (czyli to co dodaje wagi w 29), jakoś trudno mi sobie wyobrazić więcej niż 12, góra 13 kg. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 przeliczac misternie nie bede, ale tak porownujac do mojego roweru majacego 11,6kg: rama + 1,2kg opony + 0,5kg reszta + 0,4-0,5kg 11,6+2,2kg = 13,8kg wiec idealnie pasuje ogolnie z ciezkich rzeczy: opony, kaseta, mostek,kola...sam naped xt do ultralekkich nie nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frezer4321 Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 . Prawdopodobnie bedzie to Orbea Alma H10. jak by co posiadam odpowiedni rabacik na ten rower zapraszam na priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 przeliczac misternie nie bede, ale tak porownujac do mojego roweru majacego 11,6kg: rama + 1,2kg opony + 0,5kg reszta + 0,4-0,5kg 11,6+2,2kg = 13,8kg wiec idealnie pasuje ogolnie z ciezkich rzeczy: opony, kaseta, mostek,kola...sam naped xt do ultralekkich nie nalezy No policzyłem podobnie, w sensie że przypasowałem do mojego HT . Waży 10,3 kg, z czego rama 1,8 kg, więc: rama+1,3kg koła+0,4kg opony+0,3kg Na resztę dałem podobny zapas i wyszło poniżej 13 kg. Nie pytam z czapy - rama Pivota waży też ok. 3,1 kg, a ja bym chciał w totalu zejść jak najbliżej 11 kg. Więc jak zobaczyłem ile pokazuje podobna rama na dobrym szpeju to mnie lekko ścięło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) na takiej ramie 11,5-12kg to szczyt, pozniej zaczynaja sie niebotyczne kwoty, choc jest to wzgledne... Edytowane 24 Lutego 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Zgadza się, moja rama z damperem waży 3118 gr. do tego dosyć lekkie kółka 1575 gr, stosunkowo lekki Manitou Minute, Elixir CR z klamkami Juicy 7 + napęd XTR /Sram X0 opony po 670 gr. i razem mamy 12 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi