SifoDyas Napisano 13 Stycznia 2011 Napisano 13 Stycznia 2011 Witam, kupiłem używanego foxa z 2009 roku, wersja RL. Dzisiaj go założyłem i próbowałem wyregulować. Zaniepokoiło mnie tłumienie odbicia gdyż po pierwsze u mnie czuć wyraźnie 14 klików, a wszędzie pisze że jest ich 12, a po drugie nie czuję większej różnicy przy kręceniu, dopiero przy ustawieniu maksymalnym golenie wyraźnie wolniej wychodzą. Całe pokrętło wraz z blokadą chodzą tak troszkę luźno (być może to normalne) na górze jest otwór na imbusa więc może to kwestia dokręcenia? Dodam, że uszczelki wyglądają na nowe a na goleniach pozostają pierścienie z oleju więc chyba był on nie tak dawno serwisowany. Proszę o jakieś rady, w tej klasie amorów jestem zielony, przerzuciłem się z XCRa...
sivydym Napisano 13 Stycznia 2011 Napisano 13 Stycznia 2011 Jest 14 klinknięc a to 12 to prawdopodobnie dla bezpieczenstwa - oczywiście kieszeni. Po prostu lepiej nie zostawiać na tym "ostatnim" położeniu, po kliknieciu mozna jeszcze przekręcić i jazda w takim położeniu moze sie skończyć niezaplanowaną wizytą w Cult-bikes. Jesli pokretło działa - wyczywalna zmiana ruchu - to nie masz czym sie przejmować.
SifoDyas Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Napisano 13 Stycznia 2011 Byłem jeszcze raz to sprawdzić. Ten 14sty klik spowalnia odbicie bardziej niż te 13 wcześniejszych łącznie. Czyli normalne jest to, że różnica między każdym z tych trzynastu jest minimalna, a czternasty aż tak się różni? Nigdy nie miałem z tym systemem do czynienia więc chciałbym się upewnić czy zakres tego pokrętła jest faktycznie tak niewielki (pomijając ostatni klik).
sivydym Napisano 13 Stycznia 2011 Napisano 13 Stycznia 2011 Stan 0/1 jest najbardziej widoczny ale w polowie też czuć róznice. Najlepiej zrobic test drive podczas przejeżdzania nad "leżącym policjantem" ale takim szerokim i sam zobaczysz jak podczas jazdy zachowuje sie fox.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.