lukes Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Nazwa: Marin Mount Vision PRO (2008) Data dodania: 21 czerwiec 2010 - 22:29 Właściciel: lukes Krótki opis: Nie podano Zobacz: Zobacz rower A skąd ja tu w mani lekkości? Mój rower nie ma nic wspólnego z manią lekkości - żaden z komponentów nie był dobierany pod kątem wagi. Po prostu miał mi sprawić mnóstwo frajdy z jazdy - co cały czas z powodzeniem czyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minus Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Piękny! Ja właśnie wpłaciłem zaliczkę na ramę Mount Vision w kolorze pomarańczowym, będę go powoli budował, i pewnie będę pytał o rady. Skąd wziąłeś tarcze na anodyzowanych pająkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukes Napisano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Dzięki Fajna ramka, powodzenia w budowie! Tarcze to Hope - spokojnie do dostania w wielu kolorach. Ja zamawiałem u chłopaków z Centrum Rowerowego. Polecam. Ogólnie - polecam hamulce Hope. Wcześniej miałem elixiry, ale dopiero teraz wiem co to prawdziwy i pewny hamulec Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minus Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Hope są straaasznie drogie. Ja celuję w coś w okolicach Magura Marta lub niżej. Czy tarcze w hamulcach tarczowych są identycznej grubości i szerokości, tzn. można spokojnie żenić tarcze jednego producenta z zaciskami innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukes Napisano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 czy ja wiem czy takie drogie? Patrząc na ofertę znanego serwisu aukcyjnego, Magura Marta Sl z tarczami 1550zł kpl, Hope Tech X2 z tarczami - 1660zł komplet. Ale nie namawiam Co do tarcz - musisz zobaczyć jakie tarcze do jakich hamulców, bo bywają kłopoty czasami. Miałem przez chwilę tarcze Hope z elixirami - musiałem przypiłować lekko zacisk hamulca, żeby mocowanie nie haczyło, ale działały lepiej niż na oryginalnych tarczach avida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minus Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Zwykla Magura Marta bez SL da sie znalezc taniej. Najdrozsze jest to SL :-) Przeczytalem historie budowy twojego roweru na zupelnie innym forum rowerowym i jestem pod wrazeniem. Wyglada na to, ze czeka mnie mnostwo zabawy. Na razie obawiam sie, czy nie kupilem za duzej ramy. Rozmiar M a mam 174 cm. Wedlug tabelek na stronie Marina M jest akurat na mnie, ale... kupowalem w ciemno bez przymierzania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Miłe pomykadło , gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dogwill Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Jak spisuje się amor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Świetna jest ta ramka, jak mnie najdzie na fula to na pewno na tej ramie, tylko w kolorze black/white Gratuluję fajnego roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukes Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Witam, co do hamulców - rzeczywiście nie zwróciłem uwagi że są tańsze wersje marty Amorek pracuje świetnie, zadziwia jego sztywność biorąc pod uwagę oś 9mm - zdaje się że podwójna korona robi swoje. Co do czarno-białego - wersje 2010 są już mocno wylajtowane, bardziej XC niż trail i trochę cierpi na tym sztywność wahacza (co dla ciężkich jeźdźców jak ja ma ogromne znaczenie). To nie dla mnie. W 2011 roku dość dokładnie podzielono linię i Mount Vision ponownie jest wszechstronnym ścieżkowcem, a lajtowe rowery zyskały swoją grupę w ramach oferty Marina. Są one więc coraz bardziej wyspecjalizowane - od ściganckiego XC przez ścieżkowe All Mountain, Enduro, FR do ciężkiego DH włącznie. Swoją drogą po moich doświadczeniach z Marinem - polecam w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bikeon Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Czy tarcze w hamulcach tarczowych są identycznej grubości i szerokości, tzn. można spokojnie żenić tarcze jednego producenta z zaciskami innego?I tak, i nie . Tarcze różnią się grubością (np. Hope pływające 1,6mm; zwykłe 2mm). Średnica potrafi się różnić o kilka mm, nie każde zaciski to zaakceptują, wyższa/niższa tarcza inaczej zużywa klocki itp. Musisz podać konkret, no i w innym dziale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukes Napisano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Rowerek dorobił się drugiego zestawu kół. Tym razem są "krosiarskie", na twarde nawierzchnie i ubite ścieżki - Mavic Crossride z kasetą SLX i oponami Maxxis Wormdrive 1.9. Do tego tarcze XT na alu pająku i łańcuch, żeby się równomiernie z kasetą zużywał (SRAM 971 bodajże). Nie chciało mi się przekładać opon na moich obręczach (są cholernie wysokie i dość ciężko to idzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Marin to marka która mi imponowała w dzieciństwie. W moim mieście( 16-17 lat temu) jak ktoś miał Marina to był kozak:) Pikna fura, fajnie zestrojona kolorystycznie i osprzętowo. Przejechałbym się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukes Napisano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 Dzięki. Fotka na nowych kółkach - myślałem że będzie gorzej Rower aż niżej stoi na tych oponkach w porównaniu do Nobby Nic 2.25 Tak wyglądają oponki: Naprawdę fajne kółka muszę przyznać. Oczywiście tak jak w Crossmax'ach usunąłem naklejki - nienawidzę ich A opona robi niesamowite wrażenie na asfalcie - tego mi było trzeba. Teraz wieczorne jazdy w celu nabierania kondycji będą o wiele przyjemniejsze. W góry oczywiście założę Crossmaxy z Nobby Nic'ami A tak wygląda nowy kokpit: Kierownica jest bardziej gięta do tyłu i udało mi się jeszcze lepiej dopasować pozycję na rowerze do swoich preferencji. Co prawda przy tak szerokiej kierownicy możnabsię pokusić o ciut krótszy mostek - ale jak na razie nie widzę takiej potrzeby. Jeździ mi się świetnie, jako uniwersalny rower do wszystkiego - rewelacja. Wkrótce wyjazd w prawdziwe góry - najpierw polskie, potem Alpy. Więc pracuję nad kondycją Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.