Skocz do zawartości

[narzedzia] Czyli co mi potrzeba i gdzie dostac ?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Z tym sezonem zamierzam sam w 100% serwisowac swoj rowerek, jestem laikiem jezeli chodzi o rozkrecanie amortyzatora i odpowietrzanie hamulcow, jednak mysle ze idzie sie tego nauczyc :)

Tu moje pytanie, jakie narzedzia sa mi potrzebne do

Odpowietrzania hamulców hamulców (AVID ELIXIR CR)

Rozkrecenia amortyzatora, wymiana oleju REBA SL (2010)

Rozkrecenie korby,kasety (Truvativ Stylo / Sram PG 990)

to chyba tyle, bo reszte mam

ewentualnie jakich innych czynnosci moge sie podjac myslac np o hamulcach ? Czy cos powinienem robic z tloczkami ?

Napisano

Tu moje pytanie, jakie narzedzia sa mi potrzebne do

Odpowietrzania hamulców (AVID ELIXIR CR)

Rozkrecenia amortyzatora, wymiana oleju REBA SL (2010)

Rozkrecenie korby,kasety (Truvativ Stylo / Sram PG 990)

Do hamulców Avida potrzebujesz zestawu do odpowietrzania, tu masz wątek jak zrobić go samemu, a tu gotowy oryginalny zestaw.

Do amortyzatora raczej nie potrzeba nic specjalnego, nie wiem tylko czy w Rebie nie ma pierścieni segera.

Do korby może się przydać klucz do suportu, ale dopiero jak będziesz go wymieniał. Do tego jeszcze bacik do kasety, klucz do kasety i może się przydać rozkuwacz do łańcucha.

Jeżeli z zaciskami nie masz żadnych problemów to tłoczków bym nie ruszał.

Napisano

A zeby zdjac te miski ktore sie naklada na mufe suportu ? Gdzies widzialem taki klucz jendka nie moge go namierzyc.

Napisano

A do tych korb nie potrzeba czasem jakiegos sciagacza? Ktos sie zalil ze 'ponoc jest nie potrzebny' ale nie idzie mu sobie bez niego poradzic.

Napisano