Waler Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam, Z tym sezonem zamierzam sam w 100% serwisowac swoj rowerek, jestem laikiem jezeli chodzi o rozkrecanie amortyzatora i odpowietrzanie hamulcow, jednak mysle ze idzie sie tego nauczyc Tu moje pytanie, jakie narzedzia sa mi potrzebne do Odpowietrzania hamulców hamulców (AVID ELIXIR CR) Rozkrecenia amortyzatora, wymiana oleju REBA SL (2010) Rozkrecenie korby,kasety (Truvativ Stylo / Sram PG 990) to chyba tyle, bo reszte mam ewentualnie jakich innych czynnosci moge sie podjac myslac np o hamulcach ? Czy cos powinienem robic z tloczkami ?
d0cent Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Kup sobie "Sztuke serwisowania roweru gorskiego" Zinna. Tam znajdziesz odpowiedzi
NitroS Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Polecam tą książkę Ostatnio nabyłem ją w empiku za 48zł Napisana prostym językiem.
arroyo Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Serwis reby oraz potrzebne narzędzia znajdziesz tutaj: http://www.wrower.pl/instrukcje/RockShox/2006-PikeRebaRVDualAir-SG.pdf Do korby wystarczą imbusy (chyba 8 i 10), natomiast do kasety: http://allegro.pl/klucz-do-kasety-wolnobiegu-wielotrybu-shimano-i1405211582.html i http://allegro.pl/klucz-do-przytrzymywania-koronek-kasety-i1391941000.html