Gablorian Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 Mam pytanie jakie sakwy byłyby najlepsze do Hexagona V6 2008? I jaki tylny bagażnik do nich? Czy te będą? Dodam że na wycieczki kilku dniowe. Może ta? Lub ta
Biera Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 pierwsza to zło wcielone crosso natomiast bardzo polecam długoby wypisywać dlaczego. główne powody: trwałość, nieprzemakalność, jakość mocowania. obejrzyj jeszcze sakwy ortlieba, sport arsenal i deuter.
Gablorian Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Napisano 9 Stycznia 2011 Dzięki. Jeszcze zobaczę te sakwy. A bagażnik? Jakiś uniwersalny czy to będzie zależeć od sakw?
Biera Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 to nie zależy od sakw. ja mam dziadowskiego accenta klik, na którego wszyscy w koło narzekają. w sumie muszę przyznać, że faktycznie jest dziadowski, no ale spełnia swoją funkcję
Gablorian Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Napisano 9 Stycznia 2011 mógłbyś polecić jakiś komplet sakwa + bagażnik + ew. adaptery do 300zł?
Biera Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 do 300? http://www.szumgum.com/sakwy-rowerowe-dry-big-gratis-kpl.html + bagażnik j.w i masz zestaw nawet poniżej tej ceny w 60 l to się zapakujesz na miesiąc
Moloch89 Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 Bagażniki Accenta lubią pękać, lepiej kupić sprawdzony bagażnik Crosso http://www.szumgum.com/bagaznik-rowerowy-crosso-tylny.html
senjiro Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 Bagażniki Accenta lubią pękać, lepiej kupić sprawdzony bagażnik Crosso http://www.szumgum.c...osso-tylny.html Serio pękają? Na stronie piszę że ładowność 25kg To trzeba się chyba na serio postarać żeby coś takiego zepsuć
Moloch89 Napisano 9 Stycznia 2011 Napisano 9 Stycznia 2011 Accent: + Kupiłem tanio bagażnik, który szybko do mnie przyjechał± Podczas montażu brakowało śrubek (to nie jest minus, bo do Crosso użyłem tych zakupionych do tegoż modelu) - Z powodu ocierania butem zmuszony byłem zaczepić sakwy przesunięte do tyłu aż za poprzeczny wspornik co mogło skutkować dalej opisanymi zdarzeniami. - Po przejechaniu kilkunastu km wystrzeliła firmowa śrubka z górnego mocowania o tutaj - Niestety okazało się, że dolny wspornik kaleczy sakwę ostrymi rogami. Chałupniczo udało się sporządzić ładne i stylowe osłonki - foto nr 1 foto nr 2 - Po ponad 100 km wystrzeliła kolejna śrubka. Niestety nie miałem zapasowej i mocowanie odbyło się za pomocą druta. - Po deszczu zaobserwowałem, że druty od sprężynki bagażnika przerwały worek foliowy chroniący namiot przed wodą. Na szczęście nie było zbyt mokro. - Wszystko było w porządku na asfalcie. Jednak po przejechaniu ok stu km po bezdrożach bagażnik zaczął się "rozspawiać". o tutaj - Chwile później oderwały się kolejne wsporniki, które zostały przytwierdzone tymczasowo drutami. foto nr 1 - foto nr 2 - foto nr 3 - Jechać się dało do czasu odpadnięcia tylnej poprzeczki. - Przez to zmuszony byłem zmienić trasę na mniej "bezdrożystą" i szybki powrót do domu. - Bagażnik przeżył około 900 km, w tym około 100 na bezdrożach. Ocenę pozostawiam Wam. http://picasaweb.google.com/yoshko.aka.amal/Bagaznik# lepiej dołożyć i mieć bagażnik na lata Crosso można też kupić pod nazwą Massload tu jest fajna promocyjna cena http://www.centrumrowerowe.pl/16601004001/CROSSO-bagaznik_tylny_alu_czarny/Produkt.aspx Co do sakw to cena/jakość wygrywają Crosso Dry(lepiej dołożyć 20zł i kupić Big niż Small)
moojmisiu Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Serio pękają? Na stronie piszę że ładowność 25kg To trzeba się chyba na serio postarać żeby coś takiego zepsuć Tak, pękają (na forum podrozerowerowe.info są gdzieś opisy przygód z tymi bagażnikami, dodatkowo są tak kijowo zrobione, że kiepsko na nich leżą i sakwy z mocowaniem Crosso i Ortlieba (wraz z klonami w stylu Deuter i MSX). Niestety, ja też miałem bagażnik accenta i ratowałem się po drodze skręcając go szprychami, taśmą izolacyjną i usztywniałem drewnem. Ale z bagażnikiem firmowanym logiem Merida też miałem problemy. Jak już zostało wcześniej wspomniane - w temacie bagażnika warto dołożyć trochę do Crosso, Massload, ewentualnie Topeaka, a sakwy - Crosso Dry, może i nie są idealne, ale w tej cenie nie da się kupić nic lepszego (chyba że używki albo jakieś specjalne okazje w stylu 70% zniżki na Ortlieby )
saoae Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam, podepnę się pod temat gdyż mam podobny problem z wyborem sakw i bagażnika. Mój rower to Kross level a2. Przeglądając forum, szukając po sklepach internetowych wpadły mi w oko o to te sakwy: http://allegro.pl/wyprzedaz-nowa-sakwa-kellys-trial-szara-rzeszow-i1403798804.html Zapewne nie dorównują jakością do tych Crosso, ale z drugiej strony nie myślałem aż nad takim wydatkiem, ponieważ dopiero co zaczynam swoją przygodę z rowerami.. Czy jest to aż taka wielka różnica w jakości?
Moloch89 Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Czy jest to aż taka wielka różnica w jakości? Tak, sakwy Crosso są w 100% wodoodporne, mają dużo większą pojemność, w sakwach takich jak te z Kellysa zamki lubią się psuć, żeby je założyć trzeba sie namęczyć, a jak Cie złapie deszcz to będziesz miał w nich gnój.
Patryke Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Tutaj jak coś masz mój teścik Crosso Dry, tylko duża wersja: [LINK] @ Moloch89 Ja jechałem przez ok. tydzień z kumplem co właśnie ma Kelly'sa już od dłuższego czasu i zamki całkiem dobrze mu chodziły, ale faktycznie jest to dodatkowy element to zepsucia. Do tego dość długo się je zdejmuje, trzeba przepleść te wszystkie tasiemki. W Crosso masz tylko wór i tyle Do tego je zdejmuje się w parę sekund.
saoae Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Dziękuję za pomoc, wybór na pewno jeszcze nie raz przemyślę ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.