Skocz do zawartości

[rower] Ktora oferte kross A4/A6 wybrac?

garrapata

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem zupełnie zielony w sprawach rowerowych, ale bardzo chciałbym zacząć naprawdę dużo jeździć (obecnie posiadam makrokesza, który nie nadaje się na dłuższe wycieczki). W tym celu postanowiłem kupić w miarę porządny rower. Czytałem bardzo wiele tematów na różnych forach, starałem się ogarnąć sprawy techniczne, przeglądałem oferty sklepów gadałem ze sprzedawcami i właściwie zdecydowałem się na model Kross level A4 ew. A6. Wszystko super, ale kiedy zorientowałem się, że wybór modelu to dopiero początek, bo różnice między rocznikami są ogromne, a dodatkowo Krossy z jednego rocznika także potrafią być inne, postanowiłem poradzić się specjalistów.

Chcę wybrać jedną z poniższych ofert (aczkolwiek jeżeli znacie jakieś bardziej opłacalne to jestem otwarty):

1. Kross Level A6 disc 2010

2. Kross Level A6 V-brake 2010

3. Kross Level A6 2008 (chyba)

4. Level A4 2010

5. Kross Level A4 2009 (chyba)

Dlaczego on jest taki tani?

Jak widać rozstrzał cenowy jest duży. Szukam roweru, który będzie najbardziej opłacalny (najwyższy stosunek jakość/cena) i który nadaje się do jeżdżenia m. in. po górach. Wiem że porównanie roweru za 1000 z rowerem za 2000 jest dziwne, ale zastanawia mnie czy amatorowi opłaca się wyłożyć dwa razy więcej (tj. czy różnica będzie w praktyce odczuwalna i znacząca). Chyba warto też podać swoje gabaryty: wzrost 182cm, waga 69kg. Z tego co przymierzałem optymalna dla mnie jest rama 19 lub 20.

Bardzo proszę o odpowiedzi i rady, chciałbym jak najszybciej skończyć proces wybierania i zacząć jeździć!

Napisano

Ja bym bral krossa nr2, sporo ladniejsza rama, gorszy amortyzator ale tora z czerwonego to tez zadna rewelacja

ten ostatni to rower zlozony na ramie krossa, ale czesci sa bardzo bardzo kiepskie

Napisano