bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Witam wszystkich! Przymierzam się do kupna roweru górskiego i zastanawiam się nad rowerem concept cycle dlatego prosze o opine urzytkowników korzystajacych z takiego właśnie sprzetu dodam ze rower jest na osprzecie deore lx z małym przebiegiem używany amatorsko w idealnym stanie Pozdrawiam
Rulez Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Te rowery mają bardzo krótkie ramy w dodatku bardzo wysoka główkę sterową (pozycja jak na tronie), to rowery rekreacyjne, zero MTB. Zdecydowanie nie można kupować takiego roweru bez jazdy próbnej.
bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 nie wiem czy to na pewno jest seria ccm4 bo nie moge nigdzie znalezc takiego samego ale wyglada na w miare profesionalny sprzet bardzo lekki a co do ceny to ile max jest wart taki rower?
Rulez Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Tak mi się zawsze wydawało, że rower kupuje się po to żeby na nim jeździć a nie podziwiać osprzęt , wszystkie ramy Concept cycle mają spacerową geometrię, więc bez różnicy co na nich jest napisane Nic nie jest wart dla osoby chcącej nim jeździć więcej niż na spacer czy po bułki.
bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 piszesz ze zero mtb ale producent zalicza ten rower do mtb wiec nie wiem co o tym myslec
Rulez Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Nie myśleć, tylko wsiąść i samemu sprawdzić, co tam sobie producent pisze to jego sprawa
mtths Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Według ich strony to nawet fulle i szosówki mają "2 longer head tube for more upright position".
bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 amator co masz na mysli piszac ze wedlug ich strony..........
mtths Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 No normalnie ... http://www.conceptcycle.ch/en/bike_full01.htm
bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 bardziej mi chodzi o taki jak ten http://www.conceptcycle.ch/en/bike_CCM2.htm
mtths Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Przy wszystkich rowerach wliczając szosówki, MTB i fulle piszą: "more upright position" czyli pozycja bardziej wyprostowana. Rulez ma rację - trzeba by się przejechać. Tak przy okazji - Shimano Deore LX pozycjonuje do trekkingów. Na pierwszy rzut oka wygląda to mi na firmę co robi rowery dla takich co chcą mieć rower sportowy, ale na prawdziwym sportowym jest im zbyt niewygodnie. Taka hybryda sportowej konstrukcji z pozycją CityBike. Bardziej wyprostowana pozycja jest wygodniejsza jak się nie jeździ sportowo, ale może ograniczać to co tak naprawdę da się wycisnąć z roweru. Ale tu niech się bardziej fachowi wypowiedzą. Napisz coś więcej do jakiej jazdy ma być ten rower? I dlaczego akurat górski? I jaka jest twoja obecna forma? Jak jesteś zasiedziały i planujesz jazdę rekreacyjną n.p. po podwarszawskich lasach to taki rower byłby na początek niezły. Ale może tak naprawdę trekking albo cross byłby lepszy.
bigbike Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 a wiec tak co do kondycji to na dzien dzisiejszy nie jest najlepsza kiedys jezdzilem sporo na szosówce ale chciałbym sprobowac czegos innego i szosówke chce sprzedac a kupic jakis dobry gorski za ten znajomy wola 2500zł nowy podobno kosztował prawie 2000eur wiec myslalem ze to dobry sprzet i dlatego chciałbym zasięgnąć wiecej informacji na temat tych rowerów
mtths Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Jak jeździłeś na szosówce to sprawa wydaje się prostsza. Bardzo prawdopodobne, że rower o takiej bardziej wyprostowanej pozycji - mimo że wręcz bardziej wskazany dla większości ludzi - może być dla ciebie rozczarowaniem. Przeczytaj wątek w głównym forum o przesiadce z górskiego na CityBike - trochę teraz zameandrował, ale zobaczysz jak alergicznie reaguje ktoś przyzwyczajony do roweru sportowego na wyprostowaną pozycję. Zastanów się jakie długie jazdy planujesz na tym nowym rowerze. Następnie odpowiedz sobie na pytanie czy jesteś na swojej szosówce przy aktualnej kondycji w stanie jechać taki czas bez problemów z plecami i jest Ci komfortowo . Jak tak to nie pchaj się w taki rower jak namawia cie znajomy tylko prędzej celuj w przełajówkę albo crossa. Oba na kołach 28", przełajówka bliższa szosowemu, cross bliższy górskiemu. Nic nie napisałeś na jakich trasach chcesz jeździć i czy celujesz w odbudowę formy czy już teraz tylko rekreację. A jak chcesz typowe MTB czy XC to zapytaj w osobnym wątku podając konkretnie typ terenu, swoją wagę (pod dobieranie amortyzatora) i wzrost (pod dobieranie ramy). No chyba że jesteś tak zasiedziały że faktycznie budowa formy od zera i rekreacyjna pozycja. Tylko tak jak ostrzega Rulez komfort oznacza że w jeździe będzie mniej techniki MTB.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.