yeti1232 Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam mam do was pytanie, waże 50 kg 165 wzrostu i co bedzie lepiej pracowalo podemnął Rock shox sid czy reba ?
Bugatti Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 To ile chcesz wydać, że możesz kupić albo rebe albo sida.Jak Cię stać to Sid, ale zastanów się też nad foxem
yeti1232 Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Napisano 7 Stycznia 2011 mam 14 lat wiec na foxa raczej nie bedzie mnie stac w utrzymaniu
Bugatti Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 A na rebe albo sida będzie?Przeciesz różnica wynosi jakieś 30-40zł
Bugatti Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 To chcesz kupić amorka za ok1500zł a nie stać cię na wydanie raz na rok czy dwa 150zł w przypadku rs i 180 na foxa?No to sorry ale najlepiej to kup Suntoura.Tam sie serwisowac przewaznie nie oplaca
Artro Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Jak chcesz mieć łatwy w serwisowaniu amor to kup sobie Manitou. A tak poza tym, to powiedz jaki masz rower bo może faktycznie nie warto ładować do niego takiego drogiego amortyzatora
misioo Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 To chcesz kupić amorka za ok1500zł a nie stać cię na wydanie raz na rok czy dwa 150zł w przypadku rs i 180 na foxa?No to sorry ale najlepiej to kup Suntoura.Tam sie serwisowac przewaznie nie oplaca nie naciskajcie go tak na tego Foxa chce RS niech kupuje , najlepiej Sida World Cup oczewiscie
ukaniex Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 :wallbash::wallbash: ... Jeśli masz zamiar kupić np. Rebe SL lub SiD Race to samą pracą nie będą się różniły gdyż w obu tłumiki to Motion Control, poza tym to czy będzie twardy czy nie zależy od tego jak mocno sobie go napompujesz. Bierz Sid'a ponieważ jest lżejszy około 100g od Reby.
Artro Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 nie naciskajcie go tak na tego Foxa chce RS niech kupuje , najlepiej Sida World Cup oczewiscie To już zależy od zasobności portfela rodziców
Rondel96 Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 kolego też mam 14lat (witaj w klubie) miałem Sida 2006, raidona, przez miesiąc r7 kolegi i teraz mam foxa. Wynik: Fox, fakt, że ważę 70kg ale na foxie jezdzi się o niebo lepiej naprawdę.
yeti1232 Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Napisano 7 Stycznia 2011 rower to schwinn mesa lt ale dużo żecy będę wymieniał na końcu rama boblighta akurat portfel mój a nie rodziców niestety ;/ a serwis foxa 199 z uszczelkami dust weaper czy jakos tak stac mnie na serwis tylko czy to full serwis ze wszystkii uszcelkami cy tylko te dust waper i rebe sam zserwisuje moze pomoc wójka a foxa raczej nie
SifoDyas Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 ale dużo żecy będę wymieniał To weź i słownik kup. Mówisz, że kasa Twoja. Nie wiem ile czasu spędzasz na rowerze ale ja najpierw bym się porządnie zastanowił czy aż tak drogi amor jest mi potrzebny. Ostatnio kupiłem używanego foxa za połowę tej ceny i długo nad tym myślałem. Mając 14 lat co chwila coś mi wpadało do głowy a po pewnym czasie odstawiałem to w kąt i zajmowałem się czymś innym. Zastanów się jeszcze nad tym.
yeti1232 Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Napisano 7 Stycznia 2011 akurat pisze na laptopie i jest inaczej ale nad amorkiem już od dłuższego czasu mysle a jutro jade sie do klubu zapisywać
Fenthin Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Takie błędy wcale nie są zależne od tego, na czym piszesz. Sam często wchodzę z telefonu i co z tego? Staram się po prostu pisać bez błędów. Nie wiem, czy jest sens pakować taki widelec do takiej ramy. Mówisz, że chcesz sporo rzeczy wymienić, a może lepiej na razie jeździć na tym co masz i równolegle zbierać kasę na nowy rower na porządnej, lekkiej ramie?
ukaniex Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Polecam więcej jeździć, mniej czytać fora i oglądać wypasione rowery ludzi którzy mogą sobie na nie pozwolić.
kundello Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Wbrew pozorom Foxa nie trzeba tak ostro serwisować, czyli wymieniać uszczelek. Wystarczy olej zmienić raz na "jakiś czas". Tak samo jest z RS.
Rondel96 Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Ja bym radził Ci kupić jednak tego Foxa...
Bugatti Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Dobra dajcie już spokój kupi to co będzie chciał, ale jak piszesz, że inne części też będziesz wymieniać to może lepiej nie kupuj takiego amora tylko coś tańszego i jakieś części.Albo tak jak napisał Fenthin kupić nowy rower.
tobo Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 1. Serwis wspomnianych widelców, bez względu na producenta, jest podobny; to znaczy możliwy bez problemu do przeprowadzenia przez użytkownika, podobnie skomplikowany, czyli prosty i wymagający praktycznie tych samych materiałów eksploatacyjnych. 2. Wg mnie to rs wymaga częściej ingerencji serwisowej niż fox, choćby - z mojego doświadczenia - ze względu na gorszą jakość na dzień dobry przy zakupie.
netta1987 Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 ja ci napisze tak amorek jak amorek ale koła muszą być lekkie przy twojej wadze można naprawdę wiele na nich stracić na wadze a zyskać w czasie zamiast amora za 1500zł(sid czy fox) kup za 1300 koła ważące max 1400g i na tym poczujesz różnice a za to co dostaniesz za stare koła + stary amor nawet recon będzie ok a działanie będzie całkiem przyjemne
yeti1232 Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Napisano 8 Stycznia 2011 dokładnie po co ? jedyne o wymienilem to stery n boplighta i linke od hamulca
Bugatti Napisano 8 Stycznia 2011 Napisano 8 Stycznia 2011 Kurde nie zauważyłem, że już napisałeś jaki masz.Sorry A więc moim zdaniem to najpierw kup nowy rower bo w tego to za bardzo inwestować się nie opłaca.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.