kkkrukkk Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Napisano 13 Stycznia 2011 To jaką kiere proponujesz i jaki amor?
maciekjunior Napisano 14 Stycznia 2011 Napisano 14 Stycznia 2011 ja składałem koledzie streeta przed zimą i też nie dużym kosztem wyszedł mu void 3.0 pod tym był bialutki bronx i na kokpicie octany, aha jak by coś to mam komplet octanów na sprzedanie kolor szary praktycznie brak śladów użytkowania
Bombell Napisano 15 Stycznia 2011 Napisano 15 Stycznia 2011 Sztywny widelec = stalowa kiera Amor = alu Więc jak kolega jeździ ze sztywniakiem i katalogową kiepska alu kierą to ząbków pozazdrościć. Z tanich amorów masz DJ 03/04 za 3stówki już dorwiesz. Stance Static, Do bólu prosty ale swoje wytrzyma. Dirt jamy pro. Tak samo za 3stówki wyrwiesz jak nie taniej.
maciekjunior Napisano 15 Stycznia 2011 Napisano 15 Stycznia 2011 puki co nic mu się nie stało, co więcej chwali sobie geometrię. Czasem nie warto słuchać innych tylko samemu sprawdzić
Bombell Napisano 16 Stycznia 2011 Napisano 16 Stycznia 2011 Skoro jest mądrzejszy od inżynierów to pogratulować x2
Toluz Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 I moje słowa się sprawdziły... Jak nie masz pojęcia o składaniu roweru to potem wychodzi takie coś.Gratuluje
kkkrukkk Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Napisano 19 Stycznia 2011 Zmieniłem kilka rzeczy i rower obecnie składa się z: - ramy DC PUSSY STREET chrom-molibden - korba TRUVATIV HOLZFELLER - suport TRUVATIV HOWITZER TEAM - heble MAGURA HS 22 RACELINE - kiera TRUVATIV HOLZFELLER - mostek TRUVATIV HOLZFELLER - stery OCATANE ONE WARP 2 na maszynach - sztywny wideł CMP ale dokupie jeszcze jakiś amor np DJ3 Pozostało do kupienia: - obręcze ALEXRIMS SUPRA N - piasta przód NS ROTARY - piasta tył OCTANE ORBITAL PRO SS lub coś podobnego - koła najprawdopodobniej KENDA SBE (są najlżejsze no i zwijane) lub SCHWALBE TABLE TOP (drut), MAXXIS HOLY ROLLER (drut) - siodło i sztyca bez znaczenia ;-)
Earl Napisano 19 Stycznia 2011 Napisano 19 Stycznia 2011 Na twoim miejscu wziąłbym Kendę SBE, miałem okazję jeździć i jest bardzo dobra. Siodło i sztyca jakiegoś pivotala może? A dlaczego obręcz Supra N?
kkkrukkk Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Napisano 19 Stycznia 2011 Zdecydowałem się na SUPRĘ bo: jest pod v-brake, ma 26.5 mm szerokości (u mnie wejdzie max 28 mm - ze względu na budowe ramy i hamulce), jest kapslowana, CNC, w miarę lekka i dość solidna. Ogólnie to bardzo cieżko dobrać odręcz do moich hebleków.
Earl Napisano 19 Stycznia 2011 Napisano 19 Stycznia 2011 A nie lepiej dozbierać do hamulca tarczowego?
kkkrukkk Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Napisano 19 Stycznia 2011 Na przód na pewno za jakiś czas założe tarczę, jednak z tyłu zostanie magura. Ogólnie staram się zbudować coś podobnego do roweru Inspired Hex Bike http://www.inspiredbicycles.com/inspired_hex_bike_p21.php ;-) Pozatym przy skakaniu po murkach i jeźdzeniu po krawężnikach istnieje duże ryzyko uszkodzenia tarczy. Pozatym tarczówki są z reguły na DOT4 a ten jest wrażliwy na niskie temperatury i klamka może działać wooolniej ;-) Ps. Zrobiłem zwrot sztywniaka CMP i najprawdopodobniej kupię amortyzator ROCK SHOX PIKE (używka) ;-)
Earl Napisano 20 Stycznia 2011 Napisano 20 Stycznia 2011 DOT 4? Ja zawsze byłem przekonany że to hamulce na olej mineralny są wrażliwe na niskie temperatury..
C00BA Napisano 20 Stycznia 2011 Napisano 20 Stycznia 2011 jeźdzeniu po krawężnikach istnieje duże ryzyko uszkodzenia tarczy podobnie jak obreczy na v-ki ktora jest bardziej podatna na uszkodzenia od normalnych obreczy. Co ty gadasz o DOT-4?? Przeciez jest uzywany w samochodach i jakos nie widac przeszkod przy nizszej temperaturze, pozatym ty chcesz skakac przy -20C?? Nastepna rzecz nie zakladach hampla na przod, jest malo przydatny a bedziesz mial kolejna linke i problem przy np barspinach kolejna rzecza jest niepotrzebna waga. Rower ktory pokazales bardziej mi trialem podjezdza a to jednak cos innego niz to co skladasz
kkkrukkk Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Napisano 20 Stycznia 2011 Klamki zalewa się tym czym podaje producent. W przypadku Magury HS jest to płyn mineralny (Magura Blood), w przypadku większości taraczówek jest to DOT4, DOT5. C00BA - DOT jest płynem higroskopijnym - jest podatny na wchłanianie wilgoci a to ma zasadniczy wpływ na prace hebli. DOT jest na pewno płynem który wymaga więcej uwagi i częstrzej ingerencji w przy zalewaniu/skracaniu , przewodów/odpowietrzaniu czy też okresów jego wymian. Ps. C00BA - "Rower ktory pokazales bardziej mi trialem podjezdza a to jednak cos innego niz to co skladasz" - wyjaśnij mi różnicę? ;-)
maciekjunior Napisano 20 Stycznia 2011 Napisano 20 Stycznia 2011 Ale to nie jest chyba typowy trial? to taka miesznka. Bo długi mostek ma jak trial ale reszta do bardziej właśnie street, a pozatym to nie wiem jaki jest sens zakładać napinacz w singlach:P
Earl Napisano 20 Stycznia 2011 Napisano 20 Stycznia 2011 Klamki zalewa się tym czym podaje producent. W przypadku Magury HS jest to płyn mineralny (Magura Blood), w przypadku większości taraczówek jest to DOT4, DOT5. C00BA - DOT jest płynem higroskopijnym - jest podatny na wchłanianie wilgoci a to ma zasadniczy wpływ na prace hebli. DOT jest na pewno płynem który wymaga więcej uwagi i częstrzej ingerencji w przy zalewaniu/skracaniu , przewodów/odpowietrzaniu czy też okresów jego wymian. Ps. C00BA - "Rower ktory pokazales bardziej mi trialem podjezdza a to jednak cos innego niz to co skladasz" - wyjaśnij mi różnicę? ;-) Małe OT: Co nie zmienia faktu, że to hamulce na olej mineralny (m.in. Shimano, Tektro, Magura) na mrozie zaczynają gorzej działać, klamki robią się zmulone, z nie hamulce na DOT (m.in. Avid, Hayes, Formula) . Magurę można też zalewać LHM?
kkkrukkk Napisano 2 Lutego 2011 Autor Napisano 2 Lutego 2011 Mały UP ;-) Kupiłem Rock Shox ARGYLE 318 na gwarancji ;-) Mam nadzieje że amor jest wart swojej ceny, i że będzie tak dobry jak czytałem... Licze na to że będe z niego zadowolony. Do kupienia pozostało już "tylko": piasty, obręcze, druty oraz geje.
kkkrukkk Napisano 22 Lutego 2011 Autor Napisano 22 Lutego 2011 Ostatni UP. - rama DC PUSSY STREET chrom-molibden - amor ROCK SHOX ARGYLE 318 - korba TRUVATIV HOLZFELLER - suport TRUVATIV HOWITZER TEAM - hebel tylni MAGURA HS 22 RACELINE - kiera TRUVATIV HOLZFELLER - mostek TRUVATIV HOLZFELLER - stery OCATANE ONE WARP 2 na maszynach - obręcze ALEXRIMS DM24 - piasta przód NS Roller Pro 20mm, tył NS Coaster Pro - opony KENDA SBE 2,1 - geje OCTANE ONE - siodło i sztyca Velo Łaczny koszt wszystkich części wyniósł mnie ok: 2950zł. Większość części udało mi się kupić po bardzo okazyjnych cenach i gdyby nie to, to pewnie spokojnie wydałbym ok 3500zł. Rama używka w idealnym stanie, widelec też używka z gwarancją. Za kilka dni zamieszcze foto, nie mam na razie jeszcze zaplecionych kół....
maciekjunior Napisano 28 Lutego 2011 Napisano 28 Lutego 2011 No ciekawy jestem jak Ci to wyszło:) jak będziesz miał jakieś foto to wstawiaj odrazu
kkkrukkk Napisano 1 Marca 2011 Autor Napisano 1 Marca 2011 maciekjunior za 2-3 dni wrzucę fotki, tylne koło już mam zaplecione, jutro dam przednie do zbudowania. No i łańcuch jeszcze został ale to pikuś
kkkrukkk Napisano 6 Marca 2011 Autor Napisano 6 Marca 2011 Up. Zgodnie z obietnicą wrzucam foto, na razie tylko takie...Niebawem zrobie lepsze ;-)
Octaneone Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 Niestety się spóźniłem Nie uratuję cię wszystko co tu podałeś to jedno wielkie gów... . ROWER DO STREETU TO WYŁĄCZNIE DARTMOOR, NS, PRODIGY, OCTANE ONE AUTHOR TO G.... I SHIMANO TEŻ
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.