mekp Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Witam. ostanio do rąk wpadło mi coś takiego http://mekp.fotosik....my/807430.html. I teraz mam proste pytanie co to za romet?? Zanczek głosi że universal ale to w kóńcu cała grupa rowerów wiec odwołuję się do waszej wiedzy I liczę że mi pomożecie. PS. przednie koło jest z mojej meridy. pozdrawiam xMekpx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Hmm, skoro nie jest nic na nim napisane poza "Romet" i "Universal" to po prostu będzie model Universal (ew. ktoś zdarł naklejki ). Btw. fajna spinka na łańcuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mekp Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 Universal to grupa rowerów do kótrcyh nijak nie pasuje a na spinkę nie zwróciłem uwagi ale jest po prostu... Rometowska:D aha... jakby coś to jestem zainteresowany kupnem hamulców Rometa tylko takich lepszych (np z jaguara) Kontakt przez PW pozdrawia xMekpx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombal Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 fajny singiel widać ze wiekowy może być przedwojenny rama bardzo podobna do pasata tylko te mocowanie do osłony nie pasuje powiem ci tak to jest rama szosowa widelec i kiera ale koła klamki korby są od diamanta rama też jest od jakiegoś trekingu lewa klamka treking a prawa szosowa ten rowerek to jest złożony za PRL-u zapewne z czego szło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harmankardon Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 rama szosowa widelec i kiera ama też jest od jakiegoś trekingu Hę? To się w końcu zdecyduj co to jest. Bynajmniej nie nazywałbym tego ramą szosową. Dlaczego? Bo pierwszym wyznacznikiem są mocowania na wszelakie akcesoria, drugi to samo przeznaczenie i geometria! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mekp Napisano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 Witam Rower już w kawałkach. Co mogę o nim powiedzieć Rama i widelece to wg mnie ostatni wypust rowerów z poprzedniej epoki Gwintowany suport (sciągaęm prawa miskę 3h)oraz bardzo mała precyzja przy budowie. Z rozstawem z tyłu <125 i z przodu mniej niż normalne kolo (nie pamietam ile ma piasta szosowa) I broń boże przed wojenna !!! Koła: też raczej z podobnego okresu i NIE jest to wagant bo nie ma torpeda. Osprzet: Kiera - poza wszelkimi standardami - mocowanie 24mm Mostek Wagantowy Siodło - jak to powiedział mój brat - Dwuosobowe zintegrowane spawem ze sztyca (co wytworzyło mi duży kłopot - Kupię SZTYCE 25.0). Hamulce: Wagant tyle że przerabiane bo chyba się komuś śrubki nie starczyło... Swoją drogą żeby założyć 105 musiałem bawić się wiertarką bo otwory były za małe. Klamki: Jedna Wagant druga... "sportowa" może nawet "maraton" Generalnie rower chyba jednak za mały na typowego waganta... Patrząc na to jak przestrzegane były standardy rowerowe to aż cud że Suport jest normalny czyli angielski i że koła 28 wchodzą. Rower w dalszym ciągu jest dla mnie zagadką... Wiec liczę na dalsze głosy w dyskusji... Niedługo zamieszczę co udało mi się z tej ramy wyciągnąć pozdrawiam xMekpx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.