giancik Napisano 5 Stycznia 2011 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam, jestem studentem i piszę pracę mgr nt. atrakcyjności obszarów gmin Mosina i Puszczykowo w zakresie turystyki rowerowej. Jako członkowie największego forum rowerowego dodatkowo w regionalnym dziale WLKP na pewno nie raz przemierzaliście tamtejsze szlaki (bądź też samą gminę - niekoniecznie wyznaczonymi trasami). Dlatego kieruję do Was swoją prośbe o wypełnienie ANONIMOWEJ ankiety, Wam zajmie to ledwie kilka minut, a dla mnie będą to niezwykle cenne informacje. Ankietę znajdziecie tutaj: http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/4220/ z góry dziękuję wszystkim, którzy znajdą chwilę na wypełnienie jej. Dzięki i pozdrawiam Patryk.
Mod Team michuuu Napisano 5 Stycznia 2011 Mod Team Napisano 5 Stycznia 2011 Poszło. Może pomoże w popularyzacji terenów.
m4ck Napisano 12 Stycznia 2011 Napisano 12 Stycznia 2011 poszło. Przyszłemu koledze po fachu się nie odmawia.
Madzinek Napisano 17 Stycznia 2011 Napisano 17 Stycznia 2011 Poszło. Przeczytałam komentarze w wynikach-zapowiada się ciekawa analiza. ;-p
giancik Napisano 2 Lutego 2011 Autor Napisano 2 Lutego 2011 Dzięki za wypełnianie, niektóre komentarze są naprawde ciekawe. Ankietę można nadal wypełniać, podejrzewam, że będzie na stronie nawet do końca marca.
Hubert_1 Napisano 12 Marca 2011 Napisano 12 Marca 2011 Kolego to Ty jesteś z Mosiny ??. Śmigasz rowerem ??. Mam zamiar trochę pozwiedzać WPN w tym roku to bym się do Ciebie odezwał w sprawie tras.
giancik Napisano 14 Marca 2011 Autor Napisano 14 Marca 2011 najbliższa okolica Mosiny. Nie ma problemu. Radio Merkury co roku organizuje rajd po WPNie, co prawda impreza jest na czas więc zwiedzanie schodzi raczej na drugi plan, ale trasy można wykorzystać później dla siebie.
giancik Napisano 29 Kwietnia 2011 Autor Napisano 29 Kwietnia 2011 Zainteresowanie wątkiem spore, szkoda, że liczba wyświetleń nie przekłada się na ilość wypełnionych ankiet, które nadal można uzupełniać.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany