Nitric Napisano 4 Stycznia 2011 Napisano 4 Stycznia 2011 Jako że pierwszy mój post, zatem witam wszystkich. Poszukuję roweru do jazdy głównie po mieście, plus trochę po terenach mniej zurbanizowanych. Przejrzałem, wydaje mi się, większość postów na forum i wybrałem następujące pozycje: Unibike Zethos 2010 Univega Terreno 300 Kross Alta Unibike Viper GTS 2010 Romet RX500 Kross Street Scraper 16 2009 Który z wymieniowych byłby najodpowiedniejszy? Ewentualnie macie jakieś lepsze propozycje? Wzrost: 182 cm, Waga: 82 kg.
_Grooby_ Napisano 4 Stycznia 2011 Napisano 4 Stycznia 2011 Jeśli nie zależy Ci na amortyzatorze (nie znam się na hierarchii tych suntorów, które tu są montowane ale to raczej nie za wysoka półka amorków) i szukasz bardziej roweru miejskiego niż crossowego to bierz tego Street Scrapera. Bardzo fajny rowerek - alfine jest solidnie wykonane, kamulce tarczowe, dość lekki. Jak dla mnie wygląda przy tym całkiem fajnie. Sama tylna piasta kosztuje z 500 zł więc chyba warto. Cena mocno atrakcyjna moim zdaniem. Z innych opcji rozważałbym jeszcze MBike Crosser RX tylko nie rozmiar 22,5 jak w tej aukcji .
RadekSki Napisano 5 Stycznia 2011 Napisano 5 Stycznia 2011 Jedna moja uwaga natury praktycznej. Jeżeli masz zamiar naprawdę sporo jeździć po mieście (dojazdy do pracy/szkoły)to zwracaj uwagę czy do roweru da się bez problemu założyć pełne błotniki. W przypadku Scrapera zdaje się, że może być problem.