Skocz do zawartości

[ok 1400] Rower crossowy głównie na szosę

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Udało mi się wreszcie zebrać kasę na nowy rower, przeglądałem różne oferty i nie jestem pewien co wybrać.

Jeżdżę dużo, ale co do znajomości sprzętu to jestem zupełnym amatorem - więc dane techniczne niewiele mi mówią.

Mam ok 1400 zł i postanowiłem wreszcie kupić od dawna upragniony rower crossowy.

Przeglądałem różne oferty i wpadło mi w oko 5 ofert

(w tych ofertach chyba niektóre ceny są wygórowane, bo widziałem niższe ceny, w dodatku chyba będę załatwiał rower prosto od producenta, więc powinno być dużo taniej):

Author Horizon

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/391/Author.Horizon/

Author Classic

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/389/Author.Classic/

Kellys Saphix

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/86/Kellys.Saphix.green.silver/

Merida Crossway 20-V

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/1069/Merida.Crossway.20-V/

Merida Crossway 40-V COMFORT

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/1068/Merida.Crossway.40-V.COMFORT/

Co do Authora Classic słyszałem że lepszy jest Author Horizon - osprzęt podobny, a podobno lepszy jest Horizon.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby wypowiedziały się osoby które posiadają wymienione wyżej rowery.

Jeżdżę głównie po szosie, ale wolę mieć przedniego amora, bo wydaję mi się że bez amora nadgarstki by mnie bolały - być może jestem w błędzie, bo odkąd zacząłem intensywnie jeździć to ciągle mam rower z amorem.

Jeżeli macie jakieś inne ciekawe oferty to piszcie, będę bardzo wdzięczny.

Interesuje mnie rower głównie na szosę - czasem chodniki, bardzo rzadko szuter i bezdroża.

Napisano

Jakbyś dołożył 200zł to byś miał już super sprzęt http://allegro.pl/univega-terreno-300-cross-deore-wyprzedaz-lublin-i1386377329.html

Authora Horizon'a miał brat, a Clasic'a ma ojciec nie mieli z nimi jakiś większych problemów.

Na wyprzedaży tanieje kupisz

http://velo.pl/rowery/wyprzedaz/?id=356

http://velo.pl/rowery/wyprzedaz/?id=358