ruferzyk Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Witam Koleżanki i Koledzy. Nurtuje mnie takie pytanie, czy dało by rade wsadzić system Dual Air do Tory albo do Recona. O taki: Dual Air Kit Serwisowałem oba amortyzatory i wydaje mi się że to by się dało zamocować (oczywiście mówię tu o wersjach Solo Air a nie o sprężynowych), jednak chciałbym prosić o opinię kogoś kto tego próbował bądź ewentualnie wie czy są jakieś przeciwwskazania do takiego zabiegu, bo muszę powiedzieć, że byłby to całkiem ciekawy upgrade. Jeśli macie jakieś sugestie to śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Moje pytanie: co to da? Chodzi o to że zamiast normalnej sprężyny mamy amortyzator powietrzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruferzyk Napisano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Moje pytanie: co to da? Chodzi o to że zamiast normalnej sprężyny mamy amortyzator powietrzny? Chodzi mi o zamiane Solo Air na Dual Air. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 I będzie to lepiej pracować? Dual Air to dwie komory pompowane dwoma osobnymi wentylami? No to też jestem Ciekaw czy można to zamontować do Tory 318 Aolo Air. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Spójrz sobie tutaj: http://www.wrower.pl/instrukcje/RockShox/2006-ToraSG.pdf strona 5 http://www.wrower.pl/instrukcje/RockShox/2006-PikeRebaRVDualAir-SG.pdf strona 4 na rysunkach widać różnice konstrukcyjne, w dolnej części jedna z uszczelek jest węższa (solo air), możliwe że opiera się na jakimś elemencie wewnątrz goleni górnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruferzyk Napisano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Aż kusi żeby spróbować, ale rzeczywiście chyba nie zadziała. Jeśli ktoś tego próbował proszę o ewentualny komentarz. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bugatti Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 A czym będziesz to pompował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Tora ma inne golenie niż Recon/Reba więc nie będzie pasować. Ale do Recona powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Konkretnie grubosc scianek goleni ,a wiec i otwor wewnetrzny - bo glownie o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruferzyk Napisano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Tora ma inne golenie niż Recon/Reba więc nie będzie pasować. Ale do Recona powinno. No właśnie obejrzałem sobie manuale SRAMTECH na youtube, i rzeczywiście golenie Recona się niczym nie różnią od Reby, no do Tory to raczej nie podpasuje, ale do Recona mogło by, a z uwagi na to, że mam oba, to mógłbym wstawić to do Recona. Ostatecznie się jeszcze zastanowię i zobaczę jak aukcja będzie finiszować. Jeśli kupie i założę to na pewno się podzielę wiadomościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachmaister Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 Witam. Mam Recona 327 solo air. Wczoraj przyszła mi paczką z nową sprężyną dual air. Rano jak tylko się obudzę to idę pogrzebać To zdam relację czy bez problemu podchodzi. Recon-a sam serwisuje i oglądając dzisiaj dual air to za dużo od solo air się nie różni. Rano wyjdzie w praniu Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachmaister Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Dla zainteresowanych! Operacja zakończyła się sukcesem, sprężyna Dual Air pasuje przynajmniej do Recona 327 bez problemów Plug&Play. Wyciągamy Solo i wkładamy dual bez żadnych filozofii. Pracuje lepiej, na razie tylko lepiej bo muszę poćwiczyć ustawienia ciśnień. Recon po zamontowaniu dual air schudł o 40gr Co by nie było że kłamie zaworek Air- Pozdrawiam i życzę udanych modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jergus Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Pieknie pieknie ! Pozazdrosciles mi Rvl i dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachmaister Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Może jeszcze kiedyś sprawdzę uszczelki enduro bo tu opinie są różne:) Mój jest lżejszy I nie zepsuje mu się blokada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jergus Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Zawsze musziz sie czepic ze masz cos lepszego zapraszam do torunie na jazde i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Teraz czekamy na Dual Air w Torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.