DudiRadom Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Witam poszukuję ramy do AM lub mocniejsze xc, ale nie wiem czy są jeszcze pod v brake? Mam hardtraila z magurami hs 22 i dobrze mi się z nimi jeździ, a rower chciałbym złożyć przekładając części ze starego. Kasa jaką mogę przeznaczyć na kupno to ok 1000 zł na ramę i jak wiadomo to raczej będzie używana. na przodzie mam starego bombera 120 mm skoku, rama 17 , 18 cali, mój wzrost to 172 cm. Jak możecie to podsuncie jakieś ramki. ,
arroyo Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Na allegro tylko taka nówka; http://allegro.pl/nowa-rama-kellys-beast-full-warszawa-i1375401944.html
Fenthin Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 1000 zł już z damperem? Jeśli bez, ten Arsen chyba ma miejsce na pivoty: Allegro Choc musiałbyś dopytać.
DudiRadom Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Napisano 31 Grudnia 2010 Prwadę mówiąc to wolałbym jakąś używkę z damperem ale jestem w tej kwesti laikiem jeżeli chodzi o damper. Na co zwracać uwagę przy ew kupnie samego dampera ? Najlepiej jeżeli byłby to komplecik coś w tym rodzaju http://allegro.pl/rama-fuji-outland-swinger-3way-i1380703496.html . miałem na to ochotę ale dopiero z jakiś miesiąc będzie kasa więc na razie szukam.
arroyo Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Jeśli chcesz dać tyle kasy za ramę to pomyśl jednak o hamulcach tarczowych, w przeciwnym razie będzie ciężko. Pamiętaj również, że w używanej ramie prędzej czy później i tak będziesz musiał wybulić kasę na łożyska i serwis dampera.