Skocz do zawartości

[rama] full i v -brake

DudiRadom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuję ramy do AM lub mocniejsze xc, ale nie wiem czy są jeszcze pod v brake? Mam hardtraila z magurami hs 22 i dobrze mi się z nimi jeździ, a rower chciałbym złożyć przekładając części ze starego. Kasa jaką mogę przeznaczyć na kupno to ok 1000 zł na ramę i jak wiadomo to raczej będzie używana. na przodzie mam starego bombera 120 mm skoku, rama 17 , 18 cali, mój wzrost to 172 cm. Jak możecie to podsuncie jakieś ramki.

,

Prwadę mówiąc to wolałbym jakąś używkę z damperem ale jestem w tej kwesti laikiem jeżeli chodzi o damper. Na co zwracać uwagę przy ew kupnie samego dampera ? Najlepiej jeżeli byłby to komplecik coś w tym rodzaju http://allegro.pl/rama-fuji-outland-swinger-3way-i1380703496.html . miałem na to ochotę ale dopiero z jakiś miesiąc będzie kasa więc na razie szukam.

Jeśli chcesz dać tyle kasy za ramę to pomyśl jednak o hamulcach tarczowych, w przeciwnym razie będzie ciężko. Pamiętaj również, że w używanej ramie prędzej czy później i tak będziesz musiał wybulić kasę na łożyska i serwis dampera.

• Mod Team

Pamiętaj również, że w używanej ramie prędzej czy później i tak będziesz musiał wybulić kasę na łożyska i serwis dampera.

A w przypadku nowej nie? Sezon bez serwisu pojeździ, ale potem damper by trzba zrobić, a łożyska zależnie od uszczelnień ramy i warunków jazdy, również mozliwe że po sezonie do wymiany jak ktoś się lubi w błotku babrać.

Ramę najlepiej kupić w komplecie z damperem, bo mamy wszystko gotowe do złożenia z resztą części, kupno ramy i dampera osobno to dodatkowe koszty wysyłki, raz, koszt dorobienia tulejek (ok. 100pln) dwa.

Jeśli chcesz kupić ramę POD HAMULCE to raczej nie widzę szansy na sukces takiego zakupu, szczególnie ramy do am, w którym to tarczówki rządzą od bardzo dawna. Wskazany arsen nie jest ramą do am, ma 100mm skoku. Oczywiście pytanie co znaczy am, bo każdy ma swoją definicję.