Rondel96 Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Witam! Mam pytanie odnosnie Foxa F100 RL ponieważ przy uginaniu lekko (równomiernie z obydwu goleni) wycieka jakiś płyn (pewnie olej itp.). Kupiłem nie nowy(amortyzator) i się zastanawiam czy tak jest prawidłowo (czy to ta kąpiel olejowa?), czy może coś jest nie tak. Golenie nie są porysowane P.S Sprzedawca mówił, że (amorek) był po serwisie i ma przejechane około 500km,
Mod Team sznib Napisano 31 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 31 Grudnia 2010 Ślady oleju na goleniach to normalne zjawisko po serwisie, ale z czasem powinno ustąpić. Wydaje mi się że raczej wcześniej niż po 500km. Jak nie ustąpi uszczelki olejowe do wymiany.
Bugatti Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Dokładnie poziom olej musi się ustabilizować.
Rondel96 Napisano 1 Stycznia 2011 Autor Napisano 1 Stycznia 2011 A jak sprzedawca zrobił mnie w ,,bambuko,, i amorek nie był po serwisie?! P.S Raczej chyba nie zrobił
Bugatti Napisano 1 Stycznia 2011 Napisano 1 Stycznia 2011 Zawieź do rowerowego, powinni ocenić czy amor był po serwisie.
Mod Team sznib Napisano 1 Stycznia 2011 Mod Team Napisano 1 Stycznia 2011 W sumie zależy co serwis obejmował, czy tylko czyszczenie i wymianę oleju, czy był to full serwis z wymianą uszczelek. Samemu można ocenić czy był serwis, trzeba rozkręcić korki, wziąć strzykawkę z kawałkiem wężyka i wessać trochę oleju. Olej powinien być czysty lub lekko brudny. Jak będzie koloru ciemno szarego to znaczy że nie był zmieniany.
Rondel96 Napisano 1 Stycznia 2011 Autor Napisano 1 Stycznia 2011 Aha dzięki, raczej nie będe rozkręcał bo coś rozwale itp. Spytałem się znajomego (ma sklep rowerowy, nie jakiś wyczes, ale się gosciu zna), mówił ,że ten fox musi puszczać troszku oleju bo w ten sposó się smaruje itp.
sibonan Napisano 4 Stycznia 2011 Napisano 4 Stycznia 2011 To nie jet żaden zły objaw. Wręcz przeciwnie. Usczelki mają wkładki smarująće, którte śa dobrze nasączone olejem. Powstawanie "pierscionków" z oleju to normalka.
sibonan Napisano 4 Stycznia 2011 Napisano 4 Stycznia 2011 To nie ma nic wpólnego zkompiela olejową, która odbywa się w goleni. Te pierscionki oleju na goleniach są dlatego, że uszczelki kurzowe mają pierścień smarujący nasączony olejem, jak amor jest nowy lub po seriwsie to częśc tego oleju "zabiera sie" na goleni do góry i to dobrze. jak juz tych pieścionków nie będzie to w zasadzie należałoby powtórnie nasączyć uszczelki. Wszystko z twoim amorem ok. Ja mam FOX z tłumikiem FIT gdzie nie ma otawrtej kąpieli i też mam pierscionki. Juz się nie martw tym. Jak masz watpliwość to zadzowń do cult-bike oni Ci powiedzą.
Lukasz71 Napisano 7 Stycznia 2011 Napisano 7 Stycznia 2011 Ja, gdy miałem Foxa F100 RL to też mi się troszkę pocił, głównie na prawej goleni. Po jeździe zawsze przecierałem całą goleń husteczką higieniczną, psikałem brunoxem, wciskałem go kilka razy i znów czyściłem. To chyba już taki urok Foxów ze skokiem 100mm. Kolega ma Foxa F100 RLC i też ma to samo. Za to mój Talas 130mm w ogóle nie poci się. W każdym razie radzę się nie przejmować i cieszyć się z kultury pracy tego Foxa . Za rok zrobisz sobie serwis z wymianą uszczelek (coś koło 189zł) i będzie git.
Mod Team sznib Napisano 7 Stycznia 2011 Mod Team Napisano 7 Stycznia 2011 Nie wiem jak z Foxem ale do Marzocchi można kupić zamienniki uszczelek olejowychza 9pln (yes, dziewięć polskich złotych). Podobno trzymają dobrze (był o tym temat na DHzonie i wszyscy co je zamontowali chwalili), a różnica w cenie ogromna.
Rondel96 Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Napisano 7 Stycznia 2011 Jeżeli już to odeślę amorka do serwisu, sam nie będe sie bawił bo trochę mi szkoda zniszczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.