TrixTer Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Witam, nie wiem jakie wybrać okładziny do avid SD7. Zastanawiałem się na okładzinami XTR ale nie wiem. Jakie okładziny polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
argusiol Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Ja polecam Rim Wrangler'y 2 wg mnie są całkiem dobre. Stosowałem czerwone Clarks'y, ale nie sprawdzały się i szybko powróciłem do Rim Wrangler 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Rim Wranglery są super ale według mnie są drogie i szybko sie zużywają (to zaprzecza innym opiniom). Ja polecam Accenty 3-function, tanie, szybko oczyszczają się z błota, nie zużywają się ekspresowo i hamulce mają dobrą modulację przy całkiem dobrej sile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Proponuję Accent 3-Function lub Merida Hard Brake. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrixTer Napisano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 a ile za Rim Wrangler 2? A może słowo o XTR-ach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomirot Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Bezwzględnie Kool Stop Dual Compound, pod warunkiem, że te, które potrzebujesz są kompatybilne z systemem Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
argusiol Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 a ile za Rim Wrangler 2? Ostatnio dałem 26,40 (Harfa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Jak dla mnie oryginalne klocki (czyli RW2) są okej. Hamują dobrze i są bardzo trwałe, tracą na sile jedynie w mokrych warunkach gdzie potrzebne są miękkie klocki - które jak wiadomo szybko się ścierają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Proponuję Accent 3-Function lub Merida Hard Brake. Jeździłem na 3-Function i 4-Function jak miałem Avidy SD7 i w moim odczuciu te drugie okładziny lepiej hamowały (obręcz Mavic XC717) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Kurcze, myślałem o jednym, a pisałem o drugim. Miałem na myśli Authory ABS-3CC-P i ich odpowiednik od Meridy, a nie Accenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Rim Wranglery są bardzo dobre gdyby nie cena i fakt, że "zjadają" obręcz Obecnie używam Accent 4 Function i są naprawdę dobre. Hamują świetnie, mają dobrą modulację, wolno się zużywają i nie piszczą na mokro Mogę o nich mówić w samych superlatywach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Rim Wranglery są bardzo dobre gdyby nie cena i fakt, że "zjadają" obręcz Obecnie używam Accent 4 Function i są naprawdę dobre. Hamują świetnie, mają dobrą modulację i wolno się zużywają i nie piszczą na mokro Mogę o nich mówić w samych superlatywach Zapomniałeś dodać najważniejszego. Kosztują 10zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Kurcze, myślałem o jednym, a pisałem o drugim. Miałem na myśli Authory ABS-3CC-P i ich odpowiednik od Meridy, a nie Accenty. W tej chwili mam z tyłu Accenty 3-Function. Padlina jakich mało, na mokro praktycznie nie hamują, jest problem z zablokowaniem koła. W błotnistych warunkach zużywają się w błyskawicznym tempie. Wcześniej miałem Authory 3CC, były lepsze pod każdym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Szczerze mowiac, to ja zawsze kupowalem twarde czarne okladziny wymienne za 10-11 zl . Czerwonych nigdy nie bralem bo przerazliwie piszczaly, a nie widzialem wiekszej roznicy przy hamowaniu klockami za 10 zl i za 25. No moze jedna, wszystkie 3-pady i multifunctiony hamuja generalnie slabiej niz normalne pelne okladziny i szybciej sie zuzywaja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Szczerze mowiac, to ja zawsze kupowalem twarde czarne okladziny wymienne za 10-11 zl . Czerwonych nigdy nie bralem bo przerazliwie piszczaly, a nie widzialem wiekszej roznicy przy hamowaniu klockami za 10 zl i za 25. No moze jedna, wszystkie 3-pady i multifunctiony hamuja generalnie slabiej niz normalne pelne okladziny i szybciej sie zuzywaja . Generalnie lepiej kupić coś co hamuje minimalnie słabiej i jest tańsze. Może zużywa się też szybko, ale lepszy zakup nowych okładzin niż nowej obręczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bugatti Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Ja tylko w zimówce mam v-ki i zawsze kupuje zwykłe najtańsze klocki, nie ma sensu inwestować w wymienne ponieważ wychodzi drożej, a w zime ekstremalnego hamowania nie uprawiam, poza tym takie wsuwki szybciej się zużywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.