Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Witam! Chcę zamontować nowe stery no i mam w związku z tym pytanie: Czy to coś na tym zdjęciu jest potrzebne? Wygląda to na jakąś uszczelkę, pozostałość po starych sterach. http://img802.imageshack.us/img802/893/dsc0110kopia.jpg
premier2 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Bieżnia sterów. Jeżeli masz nowe i kompletne stery, to ściągaj ją i zamontuj nową bieżnię.
piotrulek84 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 To jest bieżnia sterów. Kulki po niej chodzą. Doprowadź ją do porządku i dopasuj do niej łożyska.
Bugatti Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Kurde na co zmieniasz tego zooma(?)?Tak jeśli wymieniasz stery to tą gumkę trzeba zdjąć
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 Zooma na razie nie zmieniam. Zmieniłem ramę. W starej ramie miałem stery półzintegrowane a teraz potrzebne są mi zintegrowane ale jak byłem w sklepie to w komplecie sterów nie widziałem takiego czegoś. Możecie pokaać jak NOWA bieżnia wygląda?
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 Za chorobę tego zdjąć nie mogę. Nie ma nawet jak tego podważyć... Czy nie może bieżnia zostać stara?
premier2 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Musisz próbować czymś cienkim i ostrym. Wątpię, aby bieżnia pasowała pod nowe stery, zwłaszcza, że zmieniałeś rodzaj sterów. Zanieś najwyżej do sklepu rowerowego, zdejmą ci za free.
Mod Team sznib Napisano 29 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 29 Grudnia 2010 Na koronie amortyzatora pod bieżnia powinne być dwa wgłębienia. Wkładasz w jedno śrubokręt, stukasz młotkiem żeby bieżnia trochę poszła w górę, potem drugie wgłębienie, i tak na przemian aż całkiem zejdzie.
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 Udało się, dzięki za pomoc Możecie mi jeszcze mniej więcej wytłumaczyć jak wygląda montaż sterów zintegrowanych? Najpierw jak rozumiem trzeba założyć tę bieżnię na koronę, włożyć miski do ramy no a później uszczelkę (tzn to coś co na zdjęciu wyżej jest całkowicie po lewej) i tyle? Na dole nie ma żadnych uszczelek? http://www.trybik.pl/photo/1135.jpg tu widzę jeszcze jakieś podkładki..
Earl Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Ja składałem tak (od dołu) bieżnia>wianek z kulkami>miska>miska>wianek z kulkami>uszczelka. Uszczelek na dole nie miałem żadnych.
Mod Team sznib Napisano 29 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 29 Grudnia 2010 Jakie i ile dokładnie elementów będzie zależy od sterów (jakie łożyska). Bieżnię musisz nabić, sama nie wejdzie. Najlepiej jakąś rurą i z góry postukać, albo dać na serwis, tam maja specjalny przyrząd do tego.
senjiro Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Co do nabijania bieżni, jeśli chcesz to zrobić sam polecam zakupić w sklepie rurkę PVC za kilka złotych. Wtedy nie uszkodzisz samej bieżni i równomiernie ją nabijesz.
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 A może zamiast rury po prostu podkładką dystansową nabijać (tzn młotkiem tłuc w podkładkę)? Wolałbym czegokolwiek uniknąć w serwisie. Zaopatrzyłem się już w wiele narzędzi i chciałbym już nigdy do serwisu nie zawitać
senjiro Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Ja do najbardziej udanych zakupów narzędzi serwisowych zaliczam obcinaczkę do linek i pancerzy
netta1987 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 jeśli masz stery takie jak na foto to masz zintegrowane:P
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 na razie nie mam. Zamierzam kupić. Wcześniej miałem półzintegrowane (miski (chyba tak to się nazywa) były nabijane na ramę i dopiero do środka te łożyska się wkładało). Teraz mam zintegrowane czyli miskami jest już wyfrezowana część ramy a wkłada się od razu łożyska. Dlatego pytam czy jakieś inne części jeszcze są w zintegrowanych (tzn czy czymś się różnią od półzintegrowanych oprócz tych misek)?
netta1987 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 jeśli masz mieć łożyska maszynowe to są inne bieżnie i musisz wymienić tak jak już wyżej było napisane bo łożyska to wiadomo że będą nowe a sam kapsel od sterów( ten z napisem) nie musi być ten co dostaniesz może być stary zależy jaki ci bardziej się podoba oczywiście jeśli oba są pod tą samą średnice sterówki jak i sterów
Fenthin Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 Coś zdaje mi się, że niezbyt się orientujesz. Jaką właściwie masz tę nową ramę?
netta1987 Napisano 29 Grudnia 2010 Napisano 29 Grudnia 2010 jak z zintegrowanymi to zoom będzie pięknie ją zdoił
Szogun123 Napisano 29 Grudnia 2010 Autor Napisano 29 Grudnia 2010 Rama to Level A2 2008. Zobacz w garażu mój rower z resztą.
kubek20 Napisano 30 Grudnia 2010 Napisano 30 Grudnia 2010 Czyli stery nie zintegrowane a półzintegrowane... W hexagonie miałeś klasyczne
netta1987 Napisano 30 Grudnia 2010 Napisano 30 Grudnia 2010 dokładnie a bieżnie (uszczelkę;p) musisz zmienić na 100% bo jest kompletnie inna
Szogun123 Napisano 30 Grudnia 2010 Autor Napisano 30 Grudnia 2010 Wszędzie w internecie znajduję informacje, że ZINTEGROWANE, nawet na aukcji, z której kupiłem ramę. A w hexagonie nie miałem klasycznych tylko A-Head... Cane Creek VP-A71. http://cgi.ebay.com/CANE-CREEK-VP-A71-1-1-8-Threadless-Headsets-/110529348653 identyczne miałem w HEXAGONIE najlepiej żeby się wypowiedział ktoś kto ma taką ramę...
kubek20 Napisano 30 Grudnia 2010 Napisano 30 Grudnia 2010 W Hexagonie są stery KLASYCZNE. W Levelu stery są PÓŁZINTEGROWANE na 100%, kiedyś chciałem kupic tą ramę i się pytałem. A w hexagonie nie miałem klasycznych tylko A-Head... Cane Creek VP-A71. Wiesz zintegrowane i półzintegrowane też są a-head, większość je tak nazywa. Tu potwierdzenie, że w Levelu są stery półzintegrowane http://www.forumrowerowe.org/topic/52718-ht-kross-a2/page__st__60 post numer 72...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.