ahmedsaid Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Witam . Ostatnio poczułem że przedni hamulec staje się coraz bardziej miękki . Przyjrzałem mu się dokładnie i zauważyłem dość spory wyciek oleju , a jako że na razie nie mam żadnej alternatywy to postanowiłem otworzyć zacisk i obejrzeć go dokładnie . Tektro auriga nie powalają jakością , a w internecie nigdzie nie mogłem znaleźć takiego poradnika . Więc otworzyłem zacisk , a przy okazji porobiłem zdjęcia - może komuś się przyda . Narzędzia : - szmatki/papierowy ręcznik - strzykawka - klucz francuski - śrubokręt - klucz o kształcie gwiazdki ( ew. imbus ) . 1-Na początku opróżniamy hamulec z płynu . 2-odkręcamy śruby o kształcie gwiazdki : Uwaga : ta metoda jest dość inwazyjna , po czymś takim raczej nie będą go chcieli naprawić w ramach gwarancji . - ja nie miałem klucza więc wyłamałem mały pręcik śrubokrętem , a potem odkręciłem śrube imbusem . Z jednej strony i z drugiej - Śruby są zaklejone locktitem i nie idą łatwo , a trzeba uważać żeby ich nie wyrobić ( ja posłużyłem się imadłem i kluczem francuskim doczepionym do imbusa ) Otwarty zacisk 3-Do wyjęcia tłoczka użyłem strzykawki -Nabierałem powietrza do strzykawki , lekko docisnąłem strzykawkę do uszczelki i wpompowałem powietrze tak żeby tłoczek wyskoczył. Analogicznie zrobiłem z drugą połową zacisku ( wciskając powietrze do zacisku trzeba przytrzymac lekko tłoczek ). Zacisk i tłoczek - Obejrzałem dokładnie uszczelki i znalazłem przyczynę wycieku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.