Haker Napisano 19 Grudnia 2010 Napisano 19 Grudnia 2010 Witam . Na forum jestem nowy , i jeśli chodzi o rowery to jestem ,,zielony,, . A więc nie przedłużając , od dłuższego czasu interesuje się rowerami . I przyszedł czas na zakup , chodzi mi o rower Unibike Flite . Po przeglądaniu forum itp . Mój wybór padł na niego , na allegro można go kupić za niecałe 2000zł . I tutaj moje pytanie. Czy w/w rower z ramą 21' będzie odpowiedni dla mnie : wzrost - 187 , waga - ok.65-70 kg . Jak myślicie ? Aaa. I jeszcze jedno pytanie , czy w tym przedziale cenowym , czyli 2000zł można kupić coś bardziej lepszego , czy o już jest max.?? Będę wdzięczny za waszą pomoc . Pozdrawiam.
kkkrajek18 Napisano 19 Grudnia 2010 Napisano 19 Grudnia 2010 za troche wiecej bo 2399 zl masz : http://allegro.pl/mbike-renegade-0-6-black-avid-deore-xt-i1358140062.html#gallery jest on lepszy od flite jednak roznica cenowa jest w miare duza bo 500 zł. Jeżeli ograniczasz się do 2000 zł to bierz flite ale wydaje mi sie ze lepsza bedzie rama 19' dla ciebie.
kudlatty Napisano 19 Grudnia 2010 Napisano 19 Grudnia 2010 Ten MBike ma lepszy amortyzator, ale Unibike ma lepsze hamulce. Ja bym wziął Flite-a i za te 500zł kupił jakiś amor powietrzny Raidon/Epicon/Tora. Na czym ci bardziej zależy hamulce albo amor. PS. Żeby założyć tarcze do MBike musiałbyś założyć nowe piasty.
zwirek36 Napisano 19 Grudnia 2010 Napisano 19 Grudnia 2010 Witam Może na początku jakie są Twoje wymagania odnośnie roweru i komponentów takich jak: - hamulce - tarcze czy V'ki - amortyzator - powietrzny, olejowy - w jakim terenie będziesz jeździł - rower musi być nowy czy może być używany? Zwłaszcza to ostatnie pytanie jest ważne bo za 2000 można czasami znaleźć bardzo dobry, aczkolwiek używany rower. Pozdrawiam