Piotrek945 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 Witam, Od razu chciałem zaznaczyć, iż w temacie rowerów jesemt od 2 miesięcy. Przysłowiowego bakcyla złapałem niedawno. Uwielbiam jeździć na swoim rowerze, lecz nie będę go eksploatował w nieskończoność. Możecie mi powiedzieć,czy rowery tanieją z biegiem lat? Np. ile za 3/4 lata będzie kosztował Giant Trance X4, bądź Cube Reaction? Oraz jak jest z dostępnością rowerów po upłynięciu trzech lub nawet czterech lat od produkcji? Czy takie rowery można kupić w jakimś zaufanym internetowym sklepie rowerowym? Jeszcze jedno pytanie. Czy sklepy rowerowe te z Wałbrzycha, Wrocławia i okolic sprowadziły by mi dany rower, który bym sobie upatrzył, a nie byłoby go u nich na magazynie? Przepraszam za takie śmieszne pytania, ale jestem początkującym laikiem i dopiero teraz mocno zainteresowałem się rowerami. (Szkoda, że na zimę, a nie na lato, bo mógłbym więcej pojeździć! ) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdy Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 gdyby były dostepne roczniki sprzed 3-4 lat to pewnie byłby troche tańsze ale i tak byłoby to uzaleznione od pory roku . generalnie ceny rowerów są uzależnione raczej od sezonów (letni/zimowy). trzeba też mieć wyczucie bo w pewnym momencie wyprzedaży zimowych może sie okazać , że nie ma dostepności pewnych rozmiarów ram . co do tego czy sklepy mogą cos sprowadzic czy nie to jest to tez ograniczone zapasami dystrybutorów a ci zazwyczaj po kilku latach na rynku mniej więcej wiedzą ile towru idzie w sezonie i zapasó większych nie robią. dodatkowym wskaxnikeim ceny jest kurs dolara/euro . trzeba wziąć pod uwage , że towar z chin jest zamawiany ze sporym wyprzedzeniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...