Skocz do zawartości

[amortyzator]Revelation 426

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Od dłuższego czasu (czyli pierwszych oznak zajechania XCR'a) zastanawiam się nad zmianą amorka, na razie samego amorka póki nie uzbieram pełniej kwoty (może do końca 2011 się wyrobie) na rame Cube Stereo+damper+korbe+koła+stery redukcyjne i wszystko co tam potrzebne. Chciałbym już jednak w następnym sezonie pośmigać na działającym amorku, nie to co ten XCR. Znudziło mi się już dostawanie wstrząsu mózgu i zdrętwienia rąk po każdym zjeździe. Aktualnie śmigam na Unibike Flite 20' (wszystko firmowe, za tydzień dojdą nowe pedały, a po zakupie amorka od razu kierownica i mostek). Chciałbym rozwijać się w kierunku Enduro/AM. Jeżdżę od roku, do tej pory preferowałem spokojniejszą jazdę po górach, w następnym sezonie podnoszę sobie jednak poprzeczkę. Ważę ok 60 kg, wzrost 178.

Mój wybór padł właśnie na

Revelation 426 Air U-turn

Rev 426 jest sporo lżejszy od XCR'a, poza tym ma U-turn więc ze zbyt dużym skokiem problemu nie powinno być (myślę, by póki co we Flite ustawie sobie na 120). Jedyny problem to mocowanie hamulca (ten Rev ma ISO, mój Elixir 5 PM), ale to powinno rozwiązywać sprawę Avid Adapter.

Dopytać chciałem się, jaką gwiazdkę kupić (najlepiej z Cyklotur lub Rowerowy.com) i na co zwrócić uwagę podczas zakładania tego amorka (ile zostawić rury sterowej, tak by pasowała do Stereo 18' lub 20') i jakiej długości wziąć mostek+kierownice (póki co wybrałem sobie to i to długość=60)

Z góry dzięki za pomoc

Napisano

Ile rury sterowej zostawić to tylko zależy od ciebie jak ci będzie pasowało :D

A długość mostka to tylko zależy od ciebie jak ci się będzie jeździło :P

Napisano

Gwiazdkę? Najtańszą, w pełni metalową :D chyba pięciozłotową co do ceny.

20tka to wg mnie przy twoim wzroście rama za duża.