Skocz do zawartości

[Opony] na asfalt i drobne bezdroża

Bazus20

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ,chciałbym się poradzić ponieważ kupiłem rower na oponach z wysokim bieżnikiem wyglądają wręcz jak do downhillu są bardzo dobre do jazdy w trudnych warunkach ale większość czasu spędzam raczej na chodnikach ,czasami wjeżdżając do lasu .Nie jeżdżę w zimę .Ostatnio przejechałem się rowerem

znajomego miał bontragery z symbolicznym bieżnikiem ,różnica jest znaczna prawie w ogóle nie czuć oporu wystarczy raz się odepchnąć i rower sam jedzie ,jedzie i końca nie widać .... . Więc jakie opony wybrać aby nadawały się do jazdy po mieście ale żeby miały także jakiś bieżnik np. żebym się nie wywalił przy przejeżdżaniu przez kałużę . Mam na myśli 26 cali i mniej więcej 50 zł za sztukę . Czy znajdę coś fajnego i wytrzymałego w tej cenie ?

Napisano

Nie śmiej się ale co to za różnica ;p ? Nie znam się zwijanka jest lepsza ? ,czy drutówka ;p

No i muszę koniecznie brać taki rozmiar jaki mam aktualnie czy mogę mniejszy wiekszy chodzi mi o to że mam 26 x 2.10 i czy jak wezmę np.2.30

to będzie pasować ;p ?

Napisano

HAHAHA :)

raz - opona na 24" obręcz

dwa - opona zjazdowa

trzy - genialna trakcja w terenie

cztery - na asfalt lepiej nie wjeżdżaj, takie opory toczenia

pięć - waga.

Sprawdź nasze propozycje :)

Napisano

No właśnie - opona do Dirtu, FR itp. Ciężka, szeroka, wielkie opory ruchu przy jeździe po asfalcie. Pomijając już rozmiar - opony 24" nie wciśniesz na 26" obręcz. Zdecydowanie nie do jazdy na codzień.

Zastanów się nad tymi Kendami SBE. Kobra też nie jest zła, ale w terenie, gdy jest trochę mokro, zaczyna myszkować. Na kamienistych zjazach i podjazdach typu drobne kamienie, gruby żwir potrafi "ładnie" stracić przyczepność. Coś za coś - SBE lepiej poradzi sobie w terenie, Kobra znów będzie troszkę lepsza na asfalcie.

Napisano

Wiem akurat nie zauważyłem że 24 ^^ ale martwi mnie że jak kupie za wąską oponę to felgi uszkodze na chodnikach