MateuszMTB Napisano 11 Grudnia 2010 Napisano 11 Grudnia 2010 Mam pytanie czy Rowery Cube nadają się do startów mtb ? oczywiście jestem początkujący i chodzi o te za 3000 zł
Mod Team michuuu Napisano 11 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 11 Grudnia 2010 Większość rowerów mtb nadaje się do startu w maratonie. Wybór maratonu trochę zawęża wybór.
Mod Team sznib Napisano 11 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 11 Grudnia 2010 Startować można nawet i na Wigry 3 i przejechać na nim maraton jak się ma odpowiednia dozę samozaparcia. Jak myślisz jednak o zajmowaniu dobrych miejsc to przyda się lepszy rower, im droższy tym lżejszy i mniej awaryjny, co ma odbicie w startach. Ale i tak ważniejsza jest kondycja i skill, bo bez tego to nawet rower za 20tys. nie pomoże.
uraz Napisano 11 Grudnia 2010 Napisano 11 Grudnia 2010 Nadają się jak najbardziej. Są stosunkowo tanie i za rozsądne pieniądze można sobie kupić rower na dobrych podzespołach. Ramy są bardzo sztywne i ładne (świetnie wykończone) ale niezbyt lekkie. Na maraton może być zarówno LTD jak i Reaction ale już na wyścigi XC LTD raczej jest za krótki.
nabial Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 a czemu w ogole zalozyles, ze cuby mialyby sie nie nadawac? odnosze wrazenie, ze 90% polskich maratonow na trekingu sie bez problemu obleci, a niektore i na kolarkach daloby rade
Schwefel Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 Wiesz pytanie w stylu "mam 5tys. i chcę wygrać maraton, jaki rower wybrać?" Podaj jakieś konkrety.
emilio3 Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 Nie ważne jaki rower, grunt by był sprawny, kolejna bardzo ważna rzecz to chęci jazdy rowerem i kask to jest dobry przepis na nie uleczalną chorobę cyklozę
McWolf Napisano 14 Grudnia 2010 Napisano 14 Grudnia 2010 Szukasz dobrego sklepu rowerowego? Jeśli tak to wejdź koniecznie na (...)ZAPRASZAMY !!! Od kiedy tu mozna tak bezczelnie spamowac?