Retep Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam, wreszcie mam $ na nowe części - wreszcie będzie full Rama to będzie raczej na 100% nowy Sign FR2 ponieważ za te cene niema innych nowych ram. No i niestety nie wsadzę tam swojego Space Jump'a bo wyglądało by to patologicznie, a nie będe bawił się w powiększanie jego skoku. I myśle nad czymś ze skokiem 150-200mm w związku z ograniczonymi funduszami do 600-650zł niewiem co wziąć. Czy nówkę Duro FR20 (150mm skoku, olej/sprężyna) no i wiadomo, jest pewność że w 100% sprawny. Znalazłem też używkę Durolux'a (140-180mm skoku, manetka na kierownice, ma już komore powietrzną)i R1 tylko nie jestem pewny czy brać używany amor, gość pisze że w ładnym stanie ale niewiadomo czy nie ma żadnych luzów, jak to było jeżdżone itp (takie coś nie było chyba jeżdżone po bułki do sklepu). Jakie macie doświadczenia z używanymi częściami ? I co byście wybrali na moim miejscu ? Tu link do tych ogłoszeń: FR20- http://allegro.pl/suntour-duro-fr-20-najtaniej-bialy-i-czarny-i1354322739.html Durolux- http://allegro.pl/durolux-idealny-jak-66-totem-najtaniej-dh-fr-i1355172853.html R1- http://allegro.pl/rst-r1-rone-stan-bdb-rarytas-180mm-qr20-dh-fr-i1354667590.html
Earl Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Chcesz dwupółkę czy jednopółkę? Tu masz 888 http://allegro.pl/marzocchi-888-vf2-rc2x-nie-boxxer-66-totem-fox-40-i1357903121.html
Retep Napisano 10 Grudnia 2010 Autor Napisano 10 Grudnia 2010 Obojętnie, barspinów raczej kręcił nie będe Ogólnie jeździłem kiedyś na ósemkach, i fajnie to działa, troche były za miękkie ale za to wybierały wszystko. Tylko niewiadomo jaki to rocznik i ogólnie boje się kupować tak "stary" amortyzator. A z tych które podałem to co lepiej nówke FR20 (wiadomo 100% sprawny) czy mało używanego durolux'a, po zdjęciach ładny, ale raczej nikt nie kupował by takiego amora do jazdy po bułki do sklepu. Aha ważę ok. 85kg
Earl Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Ja raczej rozglądnąłbym się za używkami Marzocchi w dobrym stanie, no ale jak chcesz. Poczekaj jeszcze na opinie innych forumowiczów.
vaude Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Jeśli ja miałbym kupować to z tych wybrał bym Duro FR20, gdyż po pierwsze jest nowy i po drugie to nowa konstrukcja więc na pewno fajnie "pracuje". Jeśli miałbym kupić używkę to byłby to jakiś Marzocchi. To tylko jednak moja sugestia.
Bugatti Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 W tym sporcie amor narażony jest na zniszczenie,brałbym duro bo jak coś zawsze masz gwarancje...
Artursx1 Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 po drugie to nowa konstrukcja więc na pewno fajnie "pracuje" I co z tego ? RC3 to też nowa konstrukcja , a roczniki 2008 pracowały jak pracowały ... 888 vf2 to amortyzator na starych tłumikach marzocchi ssvf R1 z aukcji nie wiadomo jaki rocznik , nie widziałem żadnej R1 z czarną powłoką . Do duracza nie miałbym zaufania , są różne opinie o tym sprzęcie . Masz pomysł jak zrobić tego Signa fr 2 ? Ja polecam kupić Juniora T lub celować w te 888 , ewentualnie szukać Super T .
Retep Napisano 10 Grudnia 2010 Autor Napisano 10 Grudnia 2010 Pisałem z gościem, mówi że to 2008r tego R1, on jest pierwszym właścicielem, sprowadzony był z kanady, też nie widziałem nigdy w R1 anodowanych goleni a nalepki ma jeszcze jak te RST z lat 02/03. Czyli raczej na 100% ma inne bebechy niż modele 09/10 No ja mam teraz Signa DS2, chce kupić amor i rame (Sign FR2), reszte części przełożyć z mojego bike'a, czyli będzie on prawie taki sam jak stockowy FR2 tylko że wyjdzie taniej, bedzie miał napinacz (oryginalnie przerzutka) i inny amor, bo w FR2 były Domain'y, a taki przekracza mój budżet Jest nowy domain za 700zł, brałbym odrazu gdyby nie ... sterówka 1,5" A co do Duro FR20 to jeden mówi że dobry amor i za 600zł nie kupi się nic nowego, lepiej pracującego i wytrzymalszego a inny powie że to suntour i że jest kupa ... Sam już nie wiem co mam myśleć
Artursx1 Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Licz się z tym że Sign FR 2 ma słabą geometrię przy kole 26" i widelcu jednopółkowym . Zazwyczaj 2półki ( junior 170mm) są wyższe od 1półek z tym samym skokiem , a na pewno wyższe są od duro i w przypadku juniora masz regulacje wysokości na półce dzięki czemu łatwiej ustawisz lepszą geometrię do signa .
Retep Napisano 10 Grudnia 2010 Autor Napisano 10 Grudnia 2010 No właśnie słyszałem że mają skopane geo, dużo osób zakłada koła 24" na tył. Nad tym też bym musiał pomyśleć po jakimś czasie. A jeżeli sie nie mylę to Junior T miał zwykłe mocowanie a nie na sztywną oś, albo to mój znajomy miał jakąś dziwną wersje, a tak ps. czy są duże różnice między juniorem, drop off'em triple a 888. Poza tym że różnią się skokiem. Chodzi i o te starsze modele ok 06-07r
Kellysbicycles Napisano 10 Grudnia 2010 Napisano 10 Grudnia 2010 Ja bym się zastanowił nad tym http://allegro.pl/marzocchi-888-rt-za-male-pieniadze-i1356548601.html, aczkolwiek na zadbane to mi nie wygląda. Ale to wygląda całkiem przyzwoicie, za nie wielkie pieniądze http://allegro.pl/marzocchi-drop-off-triple-170mm-i1358219698.html No a jak się nie boisz starych amorów to tu klasa amor http://allegro.pl/rock-shox-boxxer-world-cup-2003-888-totem-glory-i1353483810.html Za 990zł jest RS Revelation ale to już chyba znacznie za dużo, aczkolwiek revelation 2010 za 990zł to już jest coś. Ja bym się zagłodził i dołożył. Co ciekawe to to że waży 1620g
Artursx1 Napisano 11 Grudnia 2010 Napisano 11 Grudnia 2010 Juniory były w wersjach qr9 i qr20 . Drop Off to coś jak junior z tym że junior miał 2 sprężyny o różnej twardości i pracował lepiej , i był mniej wadliwy . Za 990zł jest RS Revelation ale to już chyba znacznie za dużo, aczkolwiek revelation 2010 za 990zł to już jest coś. Ja bym się zagłodził i dołożył. Co ciekawe to to że waży 1620g Revelation do ramy FS ? W dodatku na miękką oś do FD/DH ? Pomyślałeś o tym co piszesz ? czy są duże różnice między juniorem, drop off'em triple a 888 Różnice w wytrzymałości . 888 vf mają takie same tłumiki jak Juniory . 888 RC to już hscv czyli najlepszy tłumik Marzocchi , miał różne wersje RC/Rc2/Rc2x/RC3 itd . http://allegro.pl/marzocchi-888-rt-za-male-pieniadze-i1356548601.html Zajechane , tłumiki vf i w dodatku zepsute mocowanie ośki - NIE WARTO !
XxUzixX Napisano 11 Grudnia 2010 Napisano 11 Grudnia 2010 Pomyśl też nad Domainem lub Totemem ze stajni Rock Shox'a
Retep Napisano 11 Grudnia 2010 Autor Napisano 11 Grudnia 2010 Pomyśleć, to chyba jedyne co mogę zrobić z moim budżetem
michael96 Napisano 13 Grudnia 2010 Napisano 13 Grudnia 2010 Według mnie warto czekać i koczować na allegro :] Ja ostatnio wyrwałem Marzoka Z1 sport rv za 600 zl, zdjętego z nowego roweru!!! (nawet naklejki ochronne miał) W zimie często na jakąś okazję można natrafić...
Timon92 Napisano 16 Grudnia 2010 Napisano 16 Grudnia 2010 Na emtb.pl ktoś sprzedaje Marcoka 55 tst2 za 650zł
Retep Napisano 16 Grudnia 2010 Autor Napisano 16 Grudnia 2010 No ja mam do kupienia Haro Shift F3 + Marzocchi 55 2009r (wyluzowany ale sie ugina i nie puszcza powietrza) do tego gość daje hample hayes'a mechaniczne, korbe ruktion, siodło scott ransom i mostek ns quark i za to wszystko chce 800zł, Brać to ? Tylko nie wiem czy w DH sie sprawdzi, a cena okazyjna, tylko ta rama to takie Allmountain bardziej.
Toluz Napisano 16 Grudnia 2010 Napisano 16 Grudnia 2010 No 55 jakimś szczytem techniki nie jest , jest pełno o wiele lepszych amorów aczkolwiek rower bym brał jak w dobrym stanie.Do DH na pewno się nie nadaje ale jakieś lekkie FR czy coś pokrewnego : )
Retep Napisano 25 Stycznia 2011 Autor Napisano 25 Stycznia 2011 Z tym frameset'em nie wyszło, nie wziąłem go. Amorek to raczej na pewno będzie to Spinner Ammo (ze sklepu rowerowego- 650zł) lub Duro FR20 (allegro-640zł). Który z tych dwóch jest lepszy, wytrzymalszy i lepiej pracuje (pod wage ok 85-90kg) Czy to mi to pożyje w hardtail'u i w DH ? Najczęściej jeżdżone trasy to Czarna Góra, Spindleruvy Mlyn i Dzikowiec
Earl Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Na twoim miejscu dozbierałbym do RST Storm, i nie zaprzątał sobie głowy spinnerami . Wtedy byłoby coś takiego, Storm Super TA vs Duro FR. Albo dozbieraj jeszcze do jakiś 66, są niezniszczalne .
Toluz Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Duro i spinner i obojętnie jaki amor tej klasy nie wytrzymają długo na trasach typu czarna góra.Jak chcesz się bawić w półśrodki to weź Duro FR20 bo jest lepszy.Natomiast najlepiej dozbieraj do 66 bo ten amor naprawde bardzo długo będzie służył : )
Earl Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Duro i spinner i obojętnie jaki amor tej klasy nie wytrzymają długo na trasach typu czarna góra.Jak chcesz się bawić w półśrodki to weź Duro FR20 bo jest lepszy.Natomiast najlepiej dozbieraj do 66 bo ten amor naprawde bardzo długo będzie służył : ) Chyba w nieskończoność . Popieram, ale zastanowiłbym się także nad Stromem Super TA. Jeśli dozbierasz do 66, to bierz RC2X. 66 z roku 2005 są dosyć wysokie, do HT raczej by to nie pasowało.
Retep Napisano 25 Stycznia 2011 Autor Napisano 25 Stycznia 2011 O dozbieraniu nawet nie ma mowy, 50zł nie dam rady "dozbierać". Także limit to 650zł, ze względu na to że musze kupić jeszcze piaste tylną, chwyty i opony. Storma to bardzo bym chciał bo to taki powiększony Space a Space to jest naprawde fajny amor, tylko ma za mało skoku
Earl Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Musiałbyś zapytać w Velo co do Storma, na allegro widziałem ostatnio za 699 zł, a to wykracza poza budżet. Jeśli w Velo będzie taka sama cena, to nie masz wyboru - tylko Duro FR.
Retep Napisano 25 Stycznia 2011 Autor Napisano 25 Stycznia 2011 699 za storma, nówkę ? Na allegro jest za 1200 ...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.