Lollex Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 Witam... Sprawa ma się tak iż potrzebuje gogli, lecz nie stać mnie na na cos typu fox main itp wiec szukam jakiejs tanszej opcji. Nie jestem jakims profesjonalista i tez nie stać mnie na sprzet z gornej połki wiec mysle napisze temacik, bo nie znalazlem niczego podobnego w wyszukiwarce co moglo by mi pomóc. Wpisując pojęcie gogle w allegro wyskakuje mi 100 stron z roznym "badziewem" wiec szukaniejakiejś ciekawej pozycji jest bezsesowne. Byłbym wdzieczny za pomoc i jakas wskazówke/porade dlatego iż jest to sprzęt dla mnie niezbędny:D Budżet? no najlepiej jaknajnizszy ale wiadomo ze za free nie kupie czyli powiedzmy jakies 70zl z przesyłką. Kupi sie cos przyzwoitego w tej cenie? czy lepiej dozbierać do czegos takiego bardziej pro?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 Obejrzyj ofertę firmy Salice. Ceny są przyzwoite i jakość do przyjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Grudnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Albo może masz Lidla w okolicy? - tam ostatnio w ofercie zimowej były dość przyzwoite gogle w okolicach chyba 40 zł. Sam śmigam i jak na razie dobrze się sprawują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipstein Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 Może coś takiego: http://www.sportacti.../index.php?p814 Co prawda nie kosztują 70 zł z przesyłką, ale mogę je polecić z czystym sumieniem. Sam ich używam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 Poszukaj czegoś używanego, najlepiej Oakleya lub Smitha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...