Mod Team sznib Napisano 7 Grudnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Zrobiłem ostatnio serwis mojego Ruxa, rozebrałem, przeczyściłem, złożyłem, zalałem. Teraz przy uginaniu na górnych goleniach zostają ślady po oleju (wcześniej, tzn. prtzed serwisem tak nie było), tak to wygląda: Czy to normalne zjawisko które z czasem przejdzie ( wydaje mi sie że gdzieś czytałem że tak właśnie jest, ale nie moge znaleźć gdzie)? Ed/ Czy to może ślady smaru który dałem pomiedzy uszczelki kurzowe i olejowe (dokładnie wysmarowałem nim uszczelki kurzowe wewnatrz i trochę pod nimi)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Nic tylko masz teraz porzadnie nawilzone/nasmarowane uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Jeśli nie uszdzodziłeś uszczelek składając widelec to zjawisko to powinno zniknać w krótkim czasie. Ja po serwisie miałem taki "film" na goleniach marcoka, jednak wystarczyło ugiąć go parę razy, wytrzeć, ugiąc parę razy, wytrzeć i własciwie golenie były już suche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Może na zdjęciu nie widać dobrze, ale jest rak że na górze jest "pierścień" wydaje mi się że od smaru, który jest nad uszczelkami olejowymi, trochę niżej jest film olejowy. Czyli wszystko ok? Pierwszy raz robiłem serwis olejowego amora, więc wolę się upewnić że wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soliner Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Ale ślady oleju/smaru to chyba dość porządany efekt dobrze nasmarowane golenie, choć jest tez dokuczliwe klejenie sie kurzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Ja po prostu w czasie pierwszej jazdy bym to usunał co się zbierze, kawałech szmatki lub chusteczki higienicznej można ze sobą miec. Jeśli uszczelki były ok przed serwisem to opisany problem powinien zniknąć gdy olej "wytrze" się z przestrzeni powyżej uszczelki olejowej (lub z jej rantu jeśli to kurzowa i olejowa w jednym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Ok, dzięki za odpowiedzi . W zimie nie jeżdżę, rower stoi i grzebię tak przy mim, więc z pierwszymi jazdami poczeka do wiosny. Szmatkę zawsze ze sobą wożę (żeby jak trzeba rower do porządku doprowadzić po błotnej trasie a nie jechać potem przez miasto jak stwór bagienny), dodatkowo zawsze po jeździe myję golenie i uszczelki, bo wiem że to newralgiczny punkt o który trzeba zadbać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubzys Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 w moim amorze tak jest cały czas jak go nasmaruję. po prostu się do tego już przyzwyczaiłem. świadczy to o dobrze nasmarowanym amorze i tyle. minus jest taki, że czepia się tego smaru kurz i inne syfy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2010 Jeśli jest stale na goleniach to świadczy o kiepskości uszczelek. Nawet kiepsko "nasmarowany" widelec będzie mazał swoje golenie na odcinku roboczym jeśli uszczelki nie zatrzymają jego treści wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 13 Grudnia 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2010 U mnie przestał już się pojawiać ten pierścień od smaru, jedynie jest film olejowy, czyli wszystko w normie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.