RedBaron Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Cześć Chciałbym pochwalić się i poznać wasze opinie o moim rowerze, dowiedzieć się jaką mniej więcej kasę jest teraz wart w całości nie na części . No i co byście w nim polecili mi zmienić i na co ? Jeżdżę 70% szosa 30% góry, leśne drogi i pagórki i ogólnie kocie łby.. Mój rower to firmowy składak tzn AUTHOR na ramie RESPECT SERIES ZENITH'a z osprzętem od Stratos'a. A dokładnie wygląda to tak: RAMA: podwójnie cieniowana, aluminium 6061-T6, 700C WIDELEC:...RST Neon ML (60mm), blokada skoku KORBA:.....SUNTOUR XCT-V2-308 48-38-28 (170/175mm) PRZERZUTKA PRZEDNIA:..SHIMANO C-102 (34,9mm) PRZERZUTKA TYLNA:.....SHIMANO Alivio MANETKI:..............SHIMANO Revoshift (24 biegi) KASETA:...............SHIMANO HG-40-8I (11-32) PIASTY:...............QUANDO 32 otwory HAMULCE:..............TEKTRO 57AL OBRĘCZE:....JALCO ATB 220 dwuścienne 32 otwory czarne OPONY:......AUTHOR PANARACER Silk Road Cross 700x35c SIODEŁKO:...AUTHOR Ergo Gel WAGA (kg):..13,30 kg (20")
tobo Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Byłoby warto, żebyś zaczął od napisania co w twojej ocenie wypada niespecjalnie, co ci przeszkadza itd. Bo można zmienić wszystko na komponenty lepsze, pytanie na ile ci to potrzebne.
Rulez Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Ale zauważyłem że w droższych rowerach z reguły montuje się klamko-manetki tzn cyngle, a gripshifty można częściej spotkać w psełdo-rowerach np z Tesco niż w bardziej profesjonalnych sprzętach. Sądząc po tym co napisał w innym temacie, chce zostać profesjonalistą
tobo Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 ...no ale w ramach promocji świątecznej możemy ciut uświadomić To co jest instalowane w droższych lub tańszych rowerach zależy bardziej od siły przebicia jednego lub drugiego producenta osprzętu, nie od cynglowatości lub obrotowości manetek.
RedBaron Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Napisano 3 Grudnia 2010 Sądząc po tym co napisał w innym temacie, chce zostać profesjonalistą Ale się nabijacie .. a ja się tylko pytam, bo nie znam się jeszcze na tym mimo to chciałbym dowiedzieć się czegoś o swoim rowerze;) np jak wypada w porównaniu z innymi rowerami na których śmigają bardziej doświadczeni bikerzy jak np Wy może coś w nim ulepszyć usprawnić.. ..a profesjonalistą raczej nie zostanę, może intensywnie śmigającym na rowerze amatorem..
Mod Team Pixon Napisano 3 Grudnia 2010 Mod Team Napisano 3 Grudnia 2010 Ale w dalszym ciągu nie dowiedzieliśmy się tego o czym wspomniał tobo. Ja bym wymieniał rzeczy które się zużyją. Możesz sobie też kokpit wymienić na lepszy/lżejszy, może siodełko na wygodniejsze?
Rulez Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Wymień to Ci nie pasuje, albo wg. Ciebie słabo działa, lub to co przestało Ci się podobać, natomiast jeśli wszystko działa ok. i jest w Twoim guście to po co niby wymieniać ?
wikrap1 Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Jak zaczniesz jeździć, to rower sam Ci powie, co wymienić. U mnie po pierwszym sezonie padł amor(blokada) i napęd się zurzył. Kupiłem drugi rower okazyjnie(magnum energy), kasetkę, korbę i łańcuch. Z energy mam amora i osprzęt w startowym (MG Evo x). Energy jest jako treningowy. Teraz zaczęły mi się kaszanić piasty. No to kupiłem sobie koła. A jak nowe koła, to nie wypada mieć ciężkich opon, to i oponki nowe do kompletu. Takie upgrade-y same przychodzą i nie ma co tegp procesu przyspieszać. Lepiej zurzyć to, co jest. Chyba, że Cię bardzo wkurza np. działanie przerzutki, to nie krępuj się. Generalnie w rowerze wszystko jest ze średniej półki. Możesz stopniowo kupować fajniejsze części.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.