Skocz do zawartości

[zakupy na raty] w centrumrowerowe


slawex17

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.centrumrowerowe.pl/Pages/JakKupowac.aspx#raty

 

Raty Żagiel

Procedura przyznawania rat:

 

1.Klient składa zamówienie w Sklepie wybierając "Raty Żagiel" jako sposób płatności.

2.Przed zakończeniem zamówienia, wyświetlany jest formularz ratalny. Jeśli Klient go nie wypełni zostanie poproszony o uzupełnienie danych w późniejszym terminie.

3.Obsługa sklepu kontaktuje sie z klientem, potwierdzając zamówienie oraz przesyłając link do strony firmy Żagiel gdzie klient może wybrać ilość rat, potwierdzić zakuione towary, podać dane oraz zatwierdzić wniosek kredytowy.

4.Firma Żagiel wysyła firmą kurierską umowę gotową do podpisania.

5.Sklep po otrzymaniu informacji o podpisaniu umowy od firmy Żagiel, wysyła towar do Klienta.

Przybliżoną wysokość raty można obliczyć korzystając z .

 

Raty Lukas

Procedura przyznawania rat:

 

1.Klient składa zamówienie w Sklepie wybierając "Raty Lukas" jako sposób płatności.

2.Obsługa sklepu kontaktuje sie z klientem, potwierdzając zamówienie oraz przesyłając kwestoionariusz osobowy do wypełnienia.

3.Klient odsyła do sklepu wypełniony kwestionariusz na podstawie, którego jest sporządzona umowa.

4.Sklep wysyła do klienta gotową umowę (najczęściej dla oszczędności czasu - pocztą e-mail).

5.Klient po zaponaniu się z umową, drukuje(2 egzemplarze), podpisuje czytelnie imieniem i nazwiskiem w wyznaczonych miejscach.

6.Podpisaną umowę(3 strony) klient wysyła pocztą (poleconym, priorytetem) do Sklepu wraz z zaświadczeniem i kserem dowodu osobistego celem porównania podpisów.

7.Sklep przekazuje umowę bankowi oraz po potwierdzeniu wysyła towar do Klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Za kuriera przywożącego umowę ratalną nie płacisz. Same zakupy ratalne w CR wyglądają tak jak w każdym innym sklepie. Chociaż moje ostatnie zakupy ratalne w CR ( jednocześnie kilka komponentów) były nieco stresująco-wnerwiające. Po złożeniu zamówienia otrzymałem potwierdzenie ,że towar w całości znajduje się u nich w magazynie. To samo potwierdzenie poszło do banku. Po podpisaniu umowy sklep ostatecznie potwierdził dostępność wszystkich zamówionych części. Czyli na razie wszystko wskazuje na to,że w ciągu kilku dni wszystkie graty będą u mnie. Po trzech dniach zadzwoniłem do CR z zapytaniem o status zamówienia. Miły Pan rozbrajająco stwierdził ,że z czterech pozycji ma tylko jedną i czy dalej jestem zainteresowany. Poprosiłem o ponowne sprawdzenie, po którym stwierdzono brak jednej pozycji. Wg Pana ma ona przyjechać dnia następnego. Dzień następny trwał ok. 5 dni po upływie których poprosiłem o przysłanie wszystkich faktycznie posiadanych pozycji i dosłanie na koszt CR brakującej części .

Reasumując- odniosłem wrażenie,że nie do końca panują nad wszystkim i nie bardzo są pewni tego co mają fizycznie.

Pod tym względem miałem do czynienia z lepiej zorganizowanymi sklepami. Całość ( od złożenia wniosku do otrzymania wszystkich części ) oceniam na 3+ ewentualnie 4-. Minus za brak przeprosin.

W kwestii dokumentów- na pewno musisz mieć dowód osobisty. Zależnie od umowy i Twoich dochodów może być wymagane zaświadczenie o zarobkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli ktoś ma jakieś zapytania co do procedury ratalnej , to najlepiej je uzyskać u naszej koleżanki Patrycji , ona się tym u nas zajmuję i na pewno Wam pomoże , bezpośredni kontakt do niej : p.wilde@centrumrowerowe.pl i tel. +48 (0) 52 363 40 80 oczywiście jeśli już macie złożone zamówienie , albo coś nie gra z dostępnością to kierujcie się do działu obsługi klienta.

 

pozdrawiam Tomek Hoppe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...