kresowiak1993 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 Witam ! Trenuję MTB/XC na poważnie od paru lat przez cały rok, oczywiście w sezonie jesienno-zimowym, na mniejszych obciążeniach. Dodatkowo gram w tenisa, siatkówkę oraz piłkę nożną. Tygodniowo wychodzi minimum 10 h ruchu nie wliczając roweru. Jeżdżę w różnych warunkach. Jednak przez ostatnie 2 tygodnie było deszczowo i mokro. Jeździcie trenować w terenie również w deszczu ? Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 W deszczu nie podczas gdy sypie śnieg - nieraz. Podczas zimowej aury siłą rzeczy nie da się trzaskać wielu km na rowerze, ja w tym czasie przerzucam się na wioślarza i narty biegowe, do tego oczywiście tak jak i w sezonie letnim siłka + basen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kresowiak1993 Napisano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 Narty biegowe są dobre na poprawienie wydolności, wytrzymałość itp. Chętnie kiedyś spróbuję. Co do deszczu to jeśli mnie złapie na trasie daleko od bazy no to cóż zaciskam zęby i jadę Masz doświadczenia w jeździe poniżej -20. ? Poniżej -15 jeszcze nie próbowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...