Witek3 Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Witam, mam pytanie dotyczące w/w amora. A mianowicie proszę Was o pomoc w scharakteryzowaniu, czy: 1. elementem tłumiącym jest 1.1 powietrze 1.1.1 jeżeli tak, to czy system jest otwarty, zamknięty czy zamknięty cartridge 1.2 olej 1.2.1 jeżeli tak to czy systemem jest zamknięty cartridge olejowy, otwarty cartridge olejowy czy otwarta kąpiel olejowa 2. jaki system stanowi właściwą amortyzację 2.1 elastomerowo-sprężynowy, elastomerowo-sprężynowo-powietrzny, powietrzny, olejowo-powietrzny, olejowo-sprężynowy czy jakiś inny z góry dzięki za odpowiedzi
Schwefel Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Wszystko jest na stronie producenta http://www.foxracing...rks/32_F-SERIES specifications i technology Elementem tłumiącym jest tłumik olejowy a elementem amortyzującym jest powietrze. Każdy system jest dobry na swój sposób. To pytanie w stylu brunetka czy blondynka?
Witek3 Napisano 24 Listopada 2010 Autor Napisano 24 Listopada 2010 Ok, wielkie dzięki A mógłbym Cię jeszcze poprosić, żebyś mi wytłumaczył, na jakiej zasadzie działa ten tłumik olejowy? Chodzi o to, ze golenie różnią się budową lewa od prawej?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.