Skocz do zawartości

[felgi 3-szprychowe] centrowanie...


tomo135

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym spytać gdzie mogę oddać do wycentrowania felgi 3-szprychowe? Jedna ma tylko minimalne bicie, lecz druga jest sporo scentrowana, da radę to gdzieś naprawić jeśli tak to gdzie? z góry dzięki za pomoc!

Napisano

Nie powiem kto tu nie umie wklejać linków... :thumbsup:

No offence ofc :wallbash:

 

Dobra chyba wiem jakie i wątpię, żeby jakikolwiek szanujący się warsztat rowerowy Ci to naprawił. Musisz poszukać fachowca w jakichś spelunach garażowych z narzędziami w pudełkach po margarynie :teehee:

 

Albo iść do gości co prostują felgi samochodowe

Napisano

Witam, chciałbym spytać gdzie mogę oddać do wycentrowania felgi 3-szprychowe? Jedna ma tylko minimalne bicie, lecz druga jest sporo scentrowana, da radę to gdzieś naprawić jeśli tak to gdzie? z góry dzięki za pomoc!

 

no jak felgi to tylko do wulkanizatora:) a jak obręcze to do serwisu rowerowego.

 

Ewentualnie do zdolnego kowala co by przekuł od nowa:)

Napisano
premier2

Rulez, chodziło o koło z podanego linka, który nie działa

Ten link działa, i jest tam takie kółko jak podane przez Ciebie :)

Jak czytamy :

Fludi

Dokładnie, to jest to, tylko moje było w większej rozdzielczości. Nie wiem czemu nie działa mój link ;|

A co do tego :

Autor tematu Was olał a Wy dalej dyskutujecie..

A co mamy robić jak fajny temat się trafił :P

 

PS

Z powodu małej ilości danych istnieje możliwość iż rzeczone kółko nie jest aluminiowe :D :

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.b2bchinasources.com/showroom.php%3Fc%3D8202%26f%3D5%26p%3D0000058110&rurl=translate.google.pl&usg=ALkJrhhE5uCz9Sts2pyaSky4jlRSmJxXLw

Napisano
Czy da się wymienić obręcz w takim kole?

 

Ludzie w kosmos latają, wszystko się da. Potrzebna jest szlifierka kątowa, lub brzeszczot. Odcinamy starą obręcz cyklicznym i posuwistym ruchem brzeszczota po ramionach koła, tuż przy obręczy, przykładając siłę w kierunku szprychy, bądź szlifierką kątową. należy ją włączyć i przystawić analogicznie do breszczotu.

 

Nowa Obręcz powinna być najlepiej zdjęta z linii produkcyjnej przed wierceniem otworów na szprychy. Potem skrobiemy lakier/ anodę itp. i spawamy do reszty koła. Ot cała sztuka. Trzeba tylko wywiercić otwór na wentyl w wybranym miejscu. Numeru wiertła nie podam z pamięci, żeby nie pomylić.

 

Gdyby koła nie były metalowe: Wówczas spawarka się nie sprawdzi i należy spróbować kleju na gorąco, bądź taśmy izolacyjnej do zamocowania nowej obręczy na ramiona koła.

 

 

 

:D:P:)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...