tomo135 Napisano 23 Listopada 2010 Napisano 23 Listopada 2010 Witam, chciałbym spytać gdzie mogę oddać do wycentrowania felgi 3-szprychowe? Jedna ma tylko minimalne bicie, lecz druga jest sporo scentrowana, da radę to gdzieś naprawić jeśli tak to gdzie? z góry dzięki za pomoc!
Artro Napisano 23 Listopada 2010 Napisano 23 Listopada 2010 Eee, można jaśniej? Daj jakieś zdjęcie tego wynalazku to może coś się wymyśli
Fludi Napisano 23 Listopada 2010 Napisano 23 Listopada 2010 Eee, można jaśniej? Daj jakieś zdjęcie tego wynalazku to może coś się wymyśli Ech, tak ciężko sobie to wyobrazić? A takie koło kiedyś widziałeś? http://foty.ifd.pl/sb.asp?w=600&p=1/images2004/20040321161153.jpg Co do samego centrowania... Takich kół to się chyba nie centruje bo to w końcu jest monolit, zajeżdża do śmierci i koniec.
Artro Napisano 23 Listopada 2010 Napisano 23 Listopada 2010 Nie powiem kto tu nie umie wklejać linków... No offence ofc Dobra chyba wiem jakie i wątpię, żeby jakikolwiek szanujący się warsztat rowerowy Ci to naprawił. Musisz poszukać fachowca w jakichś spelunach garażowych z narzędziami w pudełkach po margarynie Albo iść do gości co prostują felgi samochodowe
premier2 Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Mój odnośnik chyba o takie koło chodziło w linku ...
Fludi Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Dokładnie, to jest to, tylko moje było w większej rozdzielczości. Nie wiem czemu nie działa mój link ;|
rainier Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Witam, chciałbym spytać gdzie mogę oddać do wycentrowania felgi 3-szprychowe? Jedna ma tylko minimalne bicie, lecz druga jest sporo scentrowana, da radę to gdzieś naprawić jeśli tak to gdzie? z góry dzięki za pomoc! no jak felgi to tylko do wulkanizatora:) a jak obręcze to do serwisu rowerowego. Ewentualnie do zdolnego kowala co by przekuł od nowa:)
Rulez Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Dokładnie, to jest to No nie całkiem, podane kółko jest 5-cio szprychowe, a miało by 3-szprychowe
nabial Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 ogolnie do centrowania polecam mlotek i wprawna reke ew imadlo
premier2 Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 No nie całkiem, podane kółko jest 5-cio szprychowe, a miało by 3-szprychowe Rulez, chodziło o koło z podanego linka, który nie działa
Schwefel Napisano 24 Listopada 2010 Napisano 24 Listopada 2010 Autor tematu Was olał a Wy dalej dyskutujecie...
Niedzwiedz1 Napisano 25 Listopada 2010 Napisano 25 Listopada 2010 Zdejmujesz oponę i wymieniasz piasta leci przy okazji
Fludi Napisano 25 Listopada 2010 Napisano 25 Listopada 2010 A czemu miałoby się nie dać wymienić..? Wymiana obręczy to od razu wymiana praktycznie całego koła
Rulez Napisano 25 Listopada 2010 Napisano 25 Listopada 2010 premier2Rulez, chodziło o koło z podanego linka, który nie działa Ten link działa, i jest tam takie kółko jak podane przez Ciebie Jak czytamy : FludiDokładnie, to jest to, tylko moje było w większej rozdzielczości. Nie wiem czemu nie działa mój link ;| A co do tego : Autor tematu Was olał a Wy dalej dyskutujecie.. A co mamy robić jak fajny temat się trafił PS Z powodu małej ilości danych istnieje możliwość iż rzeczone kółko nie jest aluminiowe : http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.b2bchinasources.com/showroom.php%3Fc%3D8202%26f%3D5%26p%3D0000058110&rurl=translate.google.pl&usg=ALkJrhhE5uCz9Sts2pyaSky4jlRSmJxXLw
premier2 Napisano 25 Listopada 2010 Napisano 25 Listopada 2010 hehe, stawiam, że to nie materiał z włókien . Bardziej z butelek PET
wikrap1 Napisano 3 Grudnia 2010 Napisano 3 Grudnia 2010 Czy da się wymienić obręcz w takim kole? Ludzie w kosmos latają, wszystko się da. Potrzebna jest szlifierka kątowa, lub brzeszczot. Odcinamy starą obręcz cyklicznym i posuwistym ruchem brzeszczota po ramionach koła, tuż przy obręczy, przykładając siłę w kierunku szprychy, bądź szlifierką kątową. należy ją włączyć i przystawić analogicznie do breszczotu. Nowa Obręcz powinna być najlepiej zdjęta z linii produkcyjnej przed wierceniem otworów na szprychy. Potem skrobiemy lakier/ anodę itp. i spawamy do reszty koła. Ot cała sztuka. Trzeba tylko wywiercić otwór na wentyl w wybranym miejscu. Numeru wiertła nie podam z pamięci, żeby nie pomylić. Gdyby koła nie były metalowe: Wówczas spawarka się nie sprawdzi i należy spróbować kleju na gorąco, bądź taśmy izolacyjnej do zamocowania nowej obręczy na ramiona koła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.