Pulse Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 Powoli przymierzam sie do tematu zmiany pedalow. Obecne Time Atac XS maja przebieg bliski 12k km i powoli wychodzi juz zuzycie. W zwiazku z bardzo wysokimi cenami szukam czegos tanszego i bardziej trwalego. Nie chce jednak rezygnowac z marki TIME, bo bardzo pasuje mi system tych pedalow. Aliumow nie chce bo sa zbyt ciezki i toporne. Z tego co sie wstepnie interesowalem to ROC spelnia te oczekiwania. Dodatkowo ma kontrukcje jak stare slynne timy czyli sprezyna jest czescia preta, a nie jak w XS sprezyna jest osobno. Dodatkowo prety sa stalowe oraz dodano metalowe elementy zapobiegajace wycieraniu korpusu. Nie bardzo rozumiem podzial na wersje ROC os stalowa, ROC S os chromowana, ROC Carbon zaś masa katalogowa wszystkich jest taka sama, a nigdzie nie moge doszukać się mas realnych. Czy ktos mial przyjemnosc uzywania tych pedalow przez dluzszy czas i jest cos w stanie powiedziec na temat zuzycia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 Waga mi. Time-ów Dodatkowo ma kontrukcje jak stare slynne timy czyli sprezyna jest czescia preta, a nie jak w XS sprezyna jest osobno. A co to za atut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 Waga mi. Time-ów Przed napisaniem czegos nalezy sie zastanowic czy odpowiedz cos wniesie. Podales mi powszechnie znana strone z informacja o wadze wielu czesci rowerowych, ale nie zadales sobie trudu, zeby sprawdzic czy pedaly o ktorych mowa tam figuruja. Sprawdzalem juz przedtem i nie ma ich tam. A co to za atut? Po czesci wyjasnialem to juz w moim pierwszym poscie, ale moge byc bardziej doglebny. Najbardziej trwalem modele TIME przed modelem XS to tzw mydelniczki. W sprzedazy i uzyciu jest tez od dawna model Alium, ktory jak donosza niektorzy uzytkownicy moze sluzyc nawet 10 lat. Alium oraz starsze modele maja prety zintegrowane ze sprezyna. Jest to jeden stalowy element. W nowszym modelu XS time zmienil prety na aluminium i zastosowal dodatkowe sprezyny do napinania pretow. Po czasie prety sie wycieraja, a sprezyny szybciej slabna niz w modelach gdzie prety i sprezyny to jeden element. Model ROC powraca do starego i sprawdzonego rozwiazania, ktore powinno zagwarantowac trwalosc przewyzszajaca model XS Bardzo dobrze widac to na zdjeciu oraz rysunku technicznym 1. ROC http://www.time-sport.com/product-sheet-roc-atac-s.2.0.idp.111.html 2. XS http://www.time-sport.com/product-sheet-atac-xs.2.0.idp.108.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 Wybacz mój błąd ;] TIME ROC ATAC S ważą 377 g (bez bloków) natomias wersji carbon nie znalazłem, chociaż na forum mtbr koleś pisze że różnica w wadze jest marginalna. Możesz spróbować naskrobać maila do polskiego dystrybutora i przy odrobinie szczęścia je zważą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.