Skocz do zawartości

[rower] Mój rower, wasze opinie !

wiciu19

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przedstawiam wam mój rowerek do streetu/dirtu który kosztowal mnie 700 zł.

2cpe35h.jpg

Specyfikacja:

Rama: Dialled Co.

Amortyzator: RST Launch 130mm ( na wiosnę będzie zmieniany )

Stery: FSA

Kierownica: Da Bomb Big Stick

Mostek: Blackspire 500

Hamulec: Tektro

Obręcze: Alexrims 26"

Opony: DMR Moto 26"

Zębatka: DMR Single Speed

Piasty: Shimano Deore

Korba: Truvativ Hussefelt

Pedały: Flatbed

CZEKAM NA WASZE OPINIE PRZYPOMINAM ŻE DAŁEM TYLKO 700 ZŁ !

Napisano

Wszystko czarne, a mostek biały. Walnij czarny mostek, albo daj więcej białych akcentów. Ale chyba jednak wszystko czarne wygląda kozaczo. Tyle w kwestiach estetycznych. Sprzętowe przemilczę, bo w streecie nie jeżdżę, nie orientuje się, nie znam się, zarobiony jestem. :rolleyes:

Napisano

Być nie może- założyłeś wątek, żeby inni gratulowali Ci jaki zrobiłeś doskonały interes ? Swoją drogą, nie dałbym tyle za rower bez przerzutek :rolleyes: .

Napisano

rower na wiosnę będzie w kolorach fioletowo-białych ze złotym akcentem :(:)

i nie, nie założyłem tematu żeby ktokolwiek mi gratulował tylko też z krytykował bo na pewno rower nie jest doskonały.

Napisano

Sztyca i siodło na pivotal, z tyłu widzę Hookworma. Wyrzuć tego kolosa bo tylko ciąży. Waży tyle co 3 normalne opony.

Widać, też że łańcuch da się skrócić, więc może półogniwo daj. A przy samej ramie można by skrócić komin od podsiodłówki bo długi i haki trochę wymodelować przed malowaniem.

Napisano

z tyłu opona jest zmieniona na taką jak jest z przodu. Łańcuch będzie nowiusieńki tzn. złoty a pod siodłem dzisiaj będę ciąć.

Napisano

Nie wiem, czy warto ciąć. Koledze w signie pękł i rama na złom. U Ciebie, jak by sie ułamało, to byś sobie uciął i masz zapas. Myślę, że warto zostawić, bo to nie jest kwestia pół kg, tylko kilkanaście gram :)

Napisano