wiciu19 Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Przedstawiam wam mój rowerek do streetu/dirtu który kosztowal mnie 700 zł. Specyfikacja: Rama: Dialled Co. Amortyzator: RST Launch 130mm ( na wiosnę będzie zmieniany ) Stery: FSA Kierownica: Da Bomb Big Stick Mostek: Blackspire 500 Hamulec: Tektro Obręcze: Alexrims 26" Opony: DMR Moto 26" Zębatka: DMR Single Speed Piasty: Shimano Deore Korba: Truvativ Hussefelt Pedały: Flatbed CZEKAM NA WASZE OPINIE PRZYPOMINAM ŻE DAŁEM TYLKO 700 ZŁ !
Earl Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Ja bym zainwestował w hamulec hydrauliczny
wikrap1 Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Wszystko czarne, a mostek biały. Walnij czarny mostek, albo daj więcej białych akcentów. Ale chyba jednak wszystko czarne wygląda kozaczo. Tyle w kwestiach estetycznych. Sprzętowe przemilczę, bo w streecie nie jeżdżę, nie orientuje się, nie znam się, zarobiony jestem.
decu Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Być nie może- założyłeś wątek, żeby inni gratulowali Ci jaki zrobiłeś doskonały interes ? Swoją drogą, nie dałbym tyle za rower bez przerzutek .
wiciu19 Napisano 21 Listopada 2010 Autor Napisano 21 Listopada 2010 rower na wiosnę będzie w kolorach fioletowo-białych ze złotym akcentem i nie, nie założyłem tematu żeby ktokolwiek mi gratulował tylko też z krytykował bo na pewno rower nie jest doskonały.
wikrap1 Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Ciekawe połączenie. Czekam na efekty. Ja sobie swoją maszynkę XC przerobiłem na biało-czarno z akcentami srebrnymi i karbonowymi
Bombell Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Sztyca i siodło na pivotal, z tyłu widzę Hookworma. Wyrzuć tego kolosa bo tylko ciąży. Waży tyle co 3 normalne opony. Widać, też że łańcuch da się skrócić, więc może półogniwo daj. A przy samej ramie można by skrócić komin od podsiodłówki bo długi i haki trochę wymodelować przed malowaniem.