wiciu19 Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Przedstawiam wam mój rowerek do streetu/dirtu który kosztowal mnie 700 zł. Specyfikacja: Rama: Dialled Co. Amortyzator: RST Launch 130mm ( na wiosnę będzie zmieniany ) Stery: FSA Kierownica: Da Bomb Big Stick Mostek: Blackspire 500 Hamulec: Tektro Obręcze: Alexrims 26" Opony: DMR Moto 26" Zębatka: DMR Single Speed Piasty: Shimano Deore Korba: Truvativ Hussefelt Pedały: Flatbed CZEKAM NA WASZE OPINIE PRZYPOMINAM ŻE DAŁEM TYLKO 700 ZŁ !
Earl Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Ja bym zainwestował w hamulec hydrauliczny
wikrap1 Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Wszystko czarne, a mostek biały. Walnij czarny mostek, albo daj więcej białych akcentów. Ale chyba jednak wszystko czarne wygląda kozaczo. Tyle w kwestiach estetycznych. Sprzętowe przemilczę, bo w streecie nie jeżdżę, nie orientuje się, nie znam się, zarobiony jestem.
decu Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Być nie może- założyłeś wątek, żeby inni gratulowali Ci jaki zrobiłeś doskonały interes ? Swoją drogą, nie dałbym tyle za rower bez przerzutek .
wiciu19 Napisano 21 Listopada 2010 Autor Napisano 21 Listopada 2010 rower na wiosnę będzie w kolorach fioletowo-białych ze złotym akcentem i nie, nie założyłem tematu żeby ktokolwiek mi gratulował tylko też z krytykował bo na pewno rower nie jest doskonały.
wikrap1 Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Ciekawe połączenie. Czekam na efekty. Ja sobie swoją maszynkę XC przerobiłem na biało-czarno z akcentami srebrnymi i karbonowymi
Bombell Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Sztyca i siodło na pivotal, z tyłu widzę Hookworma. Wyrzuć tego kolosa bo tylko ciąży. Waży tyle co 3 normalne opony. Widać, też że łańcuch da się skrócić, więc może półogniwo daj. A przy samej ramie można by skrócić komin od podsiodłówki bo długi i haki trochę wymodelować przed malowaniem.
wiciu19 Napisano 21 Listopada 2010 Autor Napisano 21 Listopada 2010 z tyłu opona jest zmieniona na taką jak jest z przodu. Łańcuch będzie nowiusieńki tzn. złoty a pod siodłem dzisiaj będę ciąć.
wikrap1 Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Nie wiem, czy warto ciąć. Koledze w signie pękł i rama na złom. U Ciebie, jak by sie ułamało, to byś sobie uciął i masz zapas. Myślę, że warto zostawić, bo to nie jest kwestia pół kg, tylko kilkanaście gram
Bombell Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Alu a stal to różnica więc śmiało możesz ciąć, pamiętaj tylko o małym wycięciu, żeby przy ściskaniu zacisku materiał mógł pracować. Niektórzy też polecają oczko na końcu wycięcia, mały zgrabny zacisk na śrubę i rama wygląda o wiele lepiej a można zyskać dobre kilkadziesiąt gram. Mógłbyś też napisać (dowiedzieć się) o konkretne modele części bo opis strasznie ogólnikowy.
Bugatti Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Nie gustuje w takich rowerach ale powiem ci że kolorystyka nie jest najważniejsza tylko wytrzymałość takiego sprzętu
Toluz Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Być nie może- założyłeś wątek, żeby inni gratulowali Ci jaki zrobiłeś doskonały interes ? Swoją drogą, nie dałbym tyle za rower bez przerzutek . Rowery do streetu czy dirtu nie mają mieć przerzutek. Przerzutka tylko więcej waży i jest jeszcze jedna rzecz którą można zniszczyć.
Loki997 Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Walka z wagą to i zdemontować hamulec , bo kto hamuje ten przegrywa Ogólnie rowerek prezentuje się ciekawie i jak go będziesz miał po "picowaniu" zapodaj fotki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.