Skocz do zawartości

[kokpit] Boplight


skydancer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Muszę zakupić nowy mostek i kierownicę, na carbon mnie nie stać więc zostaję przy alu. W oko wpadły mi komponenty Boplight z niezłą relacją waga/cena. Warto kupić? Jakie są wasze opinie o produktach tej marki?

Napisano

Qamal, masz racje, rogi smica są według producenta 1g lżejsze... ;) Chociaż jak dla mnie brzydkie ;p A różnica w cenie to tylko 10zł. Według mnie jak coś brać to tylko komplet, żeby jakoś wyglądało. Weź pod uwagę, że niższe grupy ritcheya są cięższe od boplighta, dopiero WCS waży porównywalnie, jednak jego cena jest dużo wyższa..

 

Osobiście od boplighta mam kierownice, rogi, mostek, sztyce, siodełko i kiedyś miałem chwyty. Siodełka nie polecam ze względu na słabą skórę, resztę zdecydowanie mogę polecić :)

Napisano

Qamal, masz racje, rogi smica są według producenta 1g lżejsze... :) Chociaż jak dla mnie brzydkie ;p A różnica w cenie to tylko 10zł.

 

Przecież rogi smica = boplight = scott RC - identyczne, tylko z różnymi napisami :D

Napisano

Przecież rogi smica = boplight = scott RC - identyczne, tylko z różnymi napisami :(

Accent, Ritchey WCS oraz PRO również to samo, mogą się różnić tylko korkiem na górze.

Napisano

Zaliczyłem na boplajtach sporo solidnych dzwonów i nic im sie nie stało - może poza tym, że nie były tak czarne jak nowe :P

Ale przy odrobinie szczęścia wszystko da sie połamać...

  • Mod Team
Napisano

Trochę OT.

 

Też mam kierownicę Accent Flatbar 31,8 mm, przejechane kilka tysięcy kilometrów i na razie spisuje świetnie i nie ma zamiaru pękać.icon_mrgreen.gif

Napisano

To zależy. Jedni wolą 25.4, inni 31.8 argumentując to różnymi rzeczami. Ale prawda jest taka, że jeśli dotychczas jeździłeś na 25.4 i była ona dla Ciebie wystarczająco sztywna, nie warto inwestować w 31.8.  Będzie to tylko sztuka dla sztuki.  

Napisano

Ja bym brał 31,8- sztywność dużo większa i jest to standard, który zyskuje coraz większą popularność. Co do Boplighta to jeździłem na cały secie Team Kiera/Mostek + Rogi i było ok. Jedyne co to uważaj jak będziesz skręcać rogi żeby kiery nie zgnieść. Co do pękania Accenta to też nic takiego nie słyszałem, za to widziałem jak kumplowi pęknął carbonowy Bontranger (ot tak) - potem się okazało ze miał za mocno skręcony, więc jeśli komuś pęka kiera przy mostku to jakoś nie daje wiary że to zawsze wada firmowa jest :P

Napisano

Również mam secik Boplighta: prosta kierownica 31.8 mm i mostek 130 mm. Przebieg 12 tyś km, przeżył parę ostrych dzwonów ale nadal ma się dobrze. Mogę z czystym sumieniem polecić set Boplighta.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...