skydancer Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 Muszę zakupić nowy mostek i kierownicę, na carbon mnie nie stać więc zostaję przy alu. W oko wpadły mi komponenty Boplight z niezłą relacją waga/cena. Warto kupić? Jakie są wasze opinie o produktach tej marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 O ile mostek jest bardzo ok, cena/waga, to kierownica to żadna rewelacja w takim zestawieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qamal Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 juz lepiej kierownice kcnc albo richey a rogi smica taniej a waga taka sama lub mniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Qamal, masz racje, rogi smica są według producenta 1g lżejsze... Chociaż jak dla mnie brzydkie ;p A różnica w cenie to tylko 10zł. Według mnie jak coś brać to tylko komplet, żeby jakoś wyglądało. Weź pod uwagę, że niższe grupy ritcheya są cięższe od boplighta, dopiero WCS waży porównywalnie, jednak jego cena jest dużo wyższa.. Osobiście od boplighta mam kierownice, rogi, mostek, sztyce, siodełko i kiedyś miałem chwyty. Siodełka nie polecam ze względu na słabą skórę, resztę zdecydowanie mogę polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 krótka charakterystyka firmy boplight moim zdanie: tanio, lekko, precyzja wykonania, i większy prestiż niż np. w przypadku accenta, który proponuje ceny i wagi dość podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edghaar Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Qamal, masz racje, rogi smica są według producenta 1g lżejsze... Chociaż jak dla mnie brzydkie ;p A różnica w cenie to tylko 10zł. Przecież rogi smica = boplight = scott RC - identyczne, tylko z różnymi napisami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 i kolorami:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Przecież rogi smica = boplight = scott RC - identyczne, tylko z różnymi napisami Accent, Ritchey WCS oraz PRO również to samo, mogą się różnić tylko korkiem na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Nie zgodzę się, accenty są dłuższe i cięższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 no i łamią się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Ja nie słyszałem... Skąd to wiesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edghaar Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Zaliczyłem na boplajtach sporo solidnych dzwonów i nic im sie nie stało - może poza tym, że nie były tak czarne jak nowe Ale przy odrobinie szczęścia wszystko da sie połamać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Ano stąd Rychlebskie To akurat był Accent Flatbar, przycięty na 560mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Nie zgodzę się, accenty są dłuższe i cięższe no i łamią się... Skąd takie info? Przecież są identyczne... O.o http://allegro.pl/nowe-rogi-accent-airplane-super-lekkie-58gram-hit-i1287635098.html premier2 mowa była o rogach Accenta a nie kierownicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 teraz załapałem w temacie rogów, miałem wcześniej Accenty(inny model), teraz mam PRO i te mi pasują bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 21 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Trochę OT. Też mam kierownicę Accent Flatbar 31,8 mm, przejechane kilka tysięcy kilometrów i na razie spisuje świetnie i nie ma zamiaru pękać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gromosmok Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Ja osobiscie polecałbym set Boplight'a U mnie spisuje się bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Kiera truvativ team jest sporo lżejsza od Bopa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Sporo lżejsza? Podaj jakieś konkrety lepiej cena/waga, bo z tego co widzę wcale tak nie jest. http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=46&art=985 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=46&art=130 Te same wymiary, żeby nie było.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skydancer Napisano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Czy do jazdy XC/XCM wystarczy kierownica 25,4 czy wskazany jest rozmiar 31,8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 To zależy. Jedni wolą 25.4, inni 31.8 argumentując to różnymi rzeczami. Ale prawda jest taka, że jeśli dotychczas jeździłeś na 25.4 i była ona dla Ciebie wystarczająco sztywna, nie warto inwestować w 31.8. Będzie to tylko sztuka dla sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Sporo lżejsza? Podaj jakieś konkrety lepiej cena/waga, bo z tego co widzę wcale tak nie jest. http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=46&art=985 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=46&art=130 Te same wymiary, żeby nie było.. No cóż mój truva waży 140g. ; ) A boplight ten coś lekki ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Ja bym brał 31,8- sztywność dużo większa i jest to standard, który zyskuje coraz większą popularność. Co do Boplighta to jeździłem na cały secie Team Kiera/Mostek + Rogi i było ok. Jedyne co to uważaj jak będziesz skręcać rogi żeby kiery nie zgnieść. Co do pękania Accenta to też nic takiego nie słyszałem, za to widziałem jak kumplowi pęknął carbonowy Bontranger (ot tak) - potem się okazało ze miał za mocno skręcony, więc jeśli komuś pęka kiera przy mostku to jakoś nie daje wiary że to zawsze wada firmowa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Również mam secik Boplighta: prosta kierownica 31.8 mm i mostek 130 mm. Przebieg 12 tyś km, przeżył parę ostrych dzwonów ale nadal ma się dobrze. Mogę z czystym sumieniem polecić set Boplighta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.