AdasMatysek Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 Witam. Nie mogę odnalezc w instrukcjach tak więc pytam. Boxxer Team 2005 203mm skoku, tłumik HC2 Ile oleju do goleni i jaka gęstość najlepsza? Na co trzeba zwrócić uwagę w tym modelu/roczniku, co najczęściej pada? Będę dzwięczny za wszelkie linki i odpowiedzi w tym konkretnym temacie. Z góry dzięki! Chodzi mi konkretnie o Team 2005!!!
Toluz Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 http://www.sram.com/_media/techdocs/03_04BoxxerServiceGuide.pdf - Mimo że instrukcja jest do rocznika 04 to 05 to właściwie to samo więc można śmiało stosować. A tu filmik : http://video.mpora.com/watch/dfsINRabP/
AdasMatysek Napisano 18 Listopada 2010 Autor Napisano 18 Listopada 2010 dzięki. ale czy to do końca to samo to nie jestem 100% pewien. Team 2005 ma 203mm skoku a Team 2004 chyba miał jeszcze 178mm - jeżeli się nie mylę. Możliwe ,że poza tym to samo ale czy jeżeli różnią sie skokiem to czy ilość oleju nie będzie inna?? Mam nadzieję ,że ktoś wyprowadzi mnie z błędu. w instrukcji do 2004 pisze że olej 190ml 5W do prawej goleni a 190ml 10W do lewej. tak samo jest Teamie w 2005?
Toluz Napisano 19 Listopada 2010 Napisano 19 Listopada 2010 Tak,w teamie 2005 jest tak samo. Poza tym to pare minut szukania w google i choćby masz to : http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=46752&highlight=boxxer
Artursx1 Napisano 19 Listopada 2010 Napisano 19 Listopada 2010 W tym modelu najczęściej pada tłumik , warto go dobrze przeczyścić i sprawdzić czy pierścienie są całe i oringi na nim . Olej najlepiej kup 5W Motul , Motorexa Boxxery HC2 "nie trawią " . Sprawdź też ślizgi i uszczelki czy nie obcierają lagi .
AdasMatysek Napisano 19 Listopada 2010 Autor Napisano 19 Listopada 2010 no wlasnie. dzięki Artur. i tu jest wlasnie taki bajer ,że w tłumiku rebound jest ok - chodzi lajtowo z lekkim luzem. natomiast tłumik kompresji chodzil kijowo. górny plastik (nakrętka gruba ze sprężynką) z tłumika jakby chodził "w jajo". trzeba było go obrócić pod odpowiednim kątem żeby chodził bez blokowania w ladze. zebrałem go minimalnie papierem ściernym i to zdecydowanie pomogło. Mam wrażenie ,że już jest ok. Jest też sprawa pracy górnych goleni w dolnych. Nie wiem czemu ale obie górne lagi (kompresji w szczególności) chodzą dość ciężko w dolnych. chodzą równo, nic ich nie dziara ale dość ciężko. Może to tylko moje odczucie bo lagi górne i dolne wyglądają na w miarę mało używane i może tak mają te boxxery. w każdym razie raczej nic ich nie reza. Jakieś sugestie? Poza tym rozumiem ,że olej 5W. Ale do jednej lagi 5W a drugiej 10W? no niby tak pisze w tej instrukcji. rozumiem ,że jak zaleje 5W do lagi z kompresją to kompresja będzie mniejsza.
AdasMatysek Napisano 20 Listopada 2010 Autor Napisano 20 Listopada 2010 co do oleju. moze byc Castrol 5W do boxxera? marzocchi z1 drop-off chodzi na tym bardzo ładnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.