Jarek7 Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Witam , wiem ze temat jest powielany kilkakrotnie ale ceny caly czas sie zmieniaja i przerzutki staja sie tansze.. wiec prosze o napisanie jaka bedzie aktualnie najlepsza przerzutka do 50 zl ? Czy przeturzka Shimano Tourney jest dobra przerzutka ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Napisz jaką masz kasetę i resztę napędu. Wtedy coś się poszuka. Za 50PLN kupisz nową Shimano Acera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu2711 Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Przednia czy tylna? bo jednak ceną się różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek7 Napisano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Nie znam się dobrze na rowerach ale wiem ze mam wolnobieg 6cio rzędowy, a przerzutka ma być tylna. Rower MTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Pod manetki Shimano czy Sram? Shimano nowe - Acera, lub czasami się znajdują nieużywane, nowe, ale sprzed kilu sezonów Alivio Shimano używane - za 50zł idzie wyrwać Deore i wyżej - z tym, że używane (co nie znaczy zużyte) Sram nowy - czasami idzie X5 wyhaczyć, tak, to X4 Sram używany - X5, X7, czasami nawet X9 (ale ten ostatni w stanie agonii często), 5.0 czy 7.0 lub 9.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek7 Napisano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Cały rower jest w Shimano.Nic juz lepszego nie bedzie od podanych wyzej modeli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...