Jacobsen Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 Właśnie składam jakieś lekkie koła do XC pod ridera 86kg. Potrzebuje dobrej i mocnej obręczy. Kwota jaka mnie interesuje to maksymalnie 150-180 zł za szt. Problem w tym, że koła mają się nadawać pod V'ki więc zastanawiam się czy warto inwestować w jakieś drogie obręcze, czy lepiej kupić na dojechanie coś tańszego? Dobrze by było, gdyby wytrzymały przynajmniej ze 2 sezony w tym jakieś amatorskie starty w paru maratonach ale bez szaleństw. Wstępnie myślałem o Mavic'ach XC 717, ale nie wiem czy warto płacić tyle za obręcz pod vki czy nie lepiej tańsze XM317. Różnica wagowa w tym wypadku 20g wiec nie robi. Jeżeli nie to może jakieś DT albo alexy? Co polecacie, bo kompletnie nie mam doświadczenia jeśli chodzi o koła. Edit: literówki
Michal93 Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 Popatrzył bym może jeszcze na Equalizery 23 (410gr. sztuka), lecz nie wiem jak będą się sprawowały pod taką wagą.
Jacobsen Napisano 18 Listopada 2010 Autor Napisano 18 Listopada 2010 Ciekawa opcja. Cenowo jak najbardziej, ale nie mogę znaleźć nigdzie info n.t. dopuszczalnego obciążenia. Ale jeśli piszą "przeznaczenie XC, ednuro" to śmiem twierdzić, ze zniosą moją wagę plus rower. Edit: a jest pod V'ki? bo nigdzie nie widzę?
nabial Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 pisac sobie moga, jesli chcesz brac equalizera, to bezwzgledne minimum do xc to eq25, a najlepiej to wez mavica 719 - sprawdzony i megasztywny
Michal93 Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 Są w ogóle 25? Oświeć mnie proszę... 23 i później jest chyba 27, ale to już 480 gram... Co do wersji pod V to chyba tylko eq 21... Chociaż ludzie składali na niej koła do xc, ale chyba byli lżejsi..
honor Napisano 18 Listopada 2010 Napisano 18 Listopada 2010 DT Swiss x450, waga ok. 430g. W cenie od 80zł/szt.