misiek1994r3 Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Witam! Nadarza mi sie okazja kupna amortyzatora sr suntour Epicon RLD z blokadą skoku w manetce. Ceną która interesuje właściciela jest 200 zł. Amortyzator został kupiony w 2009 roku lecz jest to rocznik 2008. Ma on jeszcze około roku gwarancji, był na jednym przeglądzie gdzie wymieniono olej. Właściciel ma wszystkie paragonu książki serwisowe itp. co daje pewnosc ze nie był kradziony. Amortyzator był używany krótko lecz dość ostro. P.S. Moja rama jest przeznaczona na skok 100 mm a Epicon jest wyregulowany na 120, czy nic jej nie grozi (scott aspect) P.S.2 Czy odczuje znaczącą różnicą po przesiadce z XCM'a? Z góry dziekuje i pozdrawiam!
Earl Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Co do przesiadki z XCM na Epicona to odczujesz różnicę . A epicona można chyba obniżyć do 100mm skoku, nie jestem pewien na 100% więc czekaj na opinie innych forumowiczów.
nieborak Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Jest regulowany 100 - 120 - 140 mm. A z gwarancją to jest tak, że przegląd musi być co pół roku. Jeśli nie to przepada.
misiek1994r3 Napisano 16 Listopada 2010 Autor Napisano 16 Listopada 2010 Ale co sądzicie o samej cenie? Wiem że go nie wiedzieliście ale może ktoś sie orientuje po ile takie chodza
GozDD Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Jak nie ma dużych luzów to za 200zł bierz bez gadania Z tego co wiem to można go nawet do 80mm obniżyć. Jeśli chodzi o przeglądy to pierwsze słyszę bo ja na przykład dostałem tylko paragon bez książeczki.
misiek1994r3 Napisano 16 Listopada 2010 Autor Napisano 16 Listopada 2010 jest duże razyko że z takigo Epicona bedzie uciekac powietrze. i czy sa jakies elementy ktore w tych amortyzatorach są wadliwe
nieborak Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Z mojego też uciekało ale wystarczyło dokręcić porządnie tę igiełkę w zaworku i jest w porządku.
Mod Team durnykot Napisano 17 Listopada 2010 Mod Team Napisano 17 Listopada 2010 W epiconie 2008 nie ma gdzie wymieniać oleju. Tłumik to zamknięty ,nierozbieralny kartusz ( mam tu na mysli wersje oficjalną). Mój Epicon ( wersja BOX) nie mial załaczonej żadnej książeczki. W przypadku nieszczelności komory powietrznej są dwie, a w zasadzie trzy możliwości: - pierwsza- zawór o którym wspomnial Nieborak - druga- nieszczelność na głównej śrubie ( w której znajduje się zawór Schradera ) komory powietrznej - w tym wypadku wykręcamy , smarujemy smarem połaczenie gwintowe i zakręcamy z odpowiednią siłą . - nieszczelność w środku komory powietrznej- w tym wypadku wykręcamy górna śrubę ( chyba klucz nasadowy 27mm ) i wlewamy ok. 10 ml oleju 80W i wkręcamy ową śrubę . A tak na marginesie- informacji o tym modelu Epicona jest masa na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.