DuneR Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Witam. Posiadam u siebie duat Fox Float RP23 BV i Fox 36 Talas RC2 Fit. Oba są powietrzne i zastanawiam się jak i co ile je serwisować i konserwować. Jest ktoś specem od tego typu spraw co by mi to wyjaśnił? Byłbym bardzo wdzięczny. W ogólnej instrukcji jaką otrzymałem do dampera (zdjęcie) jest wskazane aby co jakiś czas wykonywac pewne czynności. Chciałbym się doweidzieć jak je wykonać np czyszczenie ślizgów (chodzi o tylko zewnętrzne czyszczenie), jak serwisować komorę powietrzną, jest też wskazane aby wymieniac olej co 100h (czy w rp23 bv ma to tez zastosowanie) Do przedniego instrukcji takiej niestety nie posiadam, więc mógłby mi ktoś przedstawić taką instrukcję jeśli ktoś posiada, lub poprostu opisac co i jak (po polsku, bo wiem że jest taka angielska strona foxa, ale mi zalezy aby było po polsku) Bez_tytułu_1 mniejszy.bmp
Bugatti Napisano 11 Grudnia 2010 Napisano 11 Grudnia 2010 Smaruj golenie brunoxem.Za inne czynności bym się nie brał tylko oddał do serwisu.Sountura możesz rozkręcać z foxem bym się nie bawił.
severian Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 Co do tylnego amortyzatora,to na Youtube jest odpowiedni filmik z całą procedurą wymiany uszczelek w komorze powietrznej.Wygląda to prosto Sam się zbieram na odwagę po tym jak mi powiedzieli,że za czyszczenie komory powietrznej zapłacę 160 pln A na stronie dystrybutora kosztuje to 69 pln. Zresztą Fox nie robi tajemnicy z serwisowania swoich wyrobów.Na stronie producenta na pewno wszystko jest.Z obrazkami.
zlyjogurt Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 A na youtube są filmiki instruktażowe. Ja na podstawie przeserwisowałem f100 rl i było to naprawdę proste:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.