Skocz do zawartości

[ Amortyzator przód ]Spinner Grind - Pomoc


ZuR3K

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jak widać jestem nowym użytkownikiem powyższego forum i proszę o pomoc.

Mam w rowerze (kupiłem jako używany) przedni amortyzator Spinner Grind (bez niczego - żadne OS) i proszę o pomoc, bo chcę ten amortyzator rozebrać na części w celu "przeglądu". Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z żadnymi amortyzatorami (to mój pierwszy raz), więc proszę o wyrozumiałość.

Prosiłbym, by ktoś mi napisał jak ten amortyzator rozebrać na części krok po kroku (chciałbym, aby odpowiedzi były dosyć klarowne, jasne do zrozumienia).

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Napisano

Na dole będziesz miał dwie śrubki, odkręć je? Pociągnij za golenie... może trzeba szarpnąć. Nie martw się nic ci się raczej nie wyleje. Przynajmniej nie powinno. Cała filozofia. Raczej więcej problemów nie bedzie.

  • Mod Team
Napisano

Zanim szarpniesz, stuknij we wspomniane śrubki młotkiem. Spróbuj także odkręcić pokrętła regulacji naprężenia wstępnego i wyjąć sprężynę/ sprężyny. Przed rozebraniem zaopatrz się w smar typu ŁT do posmarowania sprężyny i uszczelek. nawet jak się wyleje to nic groźnego. Oleju raczej w tym amorku nie uświadczysz.

  • Mod Team
Napisano

Najpierw korki na koronie trzeba odkręcić na koronie, w tym Spinnerze najprawdopodobniej będą plastikowe, więc łatwo je rozwalić jak się czym bądź odkręca. W jednej z goleni będzie sprężyna z elastomerem, wyjąć potem te śrubki na dole trochę odkręcić (nie całkiem), stuknąć je młotkiem, potem wykręcić całkiem, wyjąć górne golenie z dolnych, wyczyścić, nasmarować, złożyć.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Witam.

Jak widać jestem nowym użytkownikiem powyższego forum i proszę o pomoc.

Mam w rowerze (kupiłem jako używany) przedni amortyzator Spinner Grind (bez niczego - żadne OS) i proszę o pomoc, bo chcę ten amortyzator rozebrać na części w celu "przeglądu". Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z żadnymi amortyzatorami (to mój pierwszy raz), więc proszę o wyrozumiałość.

Prosiłbym, by ktoś mi napisał jak ten amortyzator rozebrać na części krok po kroku (chciałbym, aby odpowiedzi były dosyć klarowne, jasne do zrozumienia).

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Spinner grind os 2 - wymieniony 2 razy na gwarancji.

3 raz dali mi spinner 300 i wreszczie jest w sumie super. 300 pracuje podobnie jak dart 3.

 

Z os2 bylem niezadowolony bo albo slabo sie uginal albo nie uginal sie wogole.

-Dodawanie oleju do prawej goleni nic nie dalo

-smarowanie sprezyny tez nic nie dalo

-zmiana sprezyny na mieksza w sumie na nic sie nie przydala

-odkrecenie prawej nakretki od spodu - niemozliwe

 

Dodam - wbrew temu co pisza na forum:

-Spinner nie jest czescia Sram

-spinner nie jest amerykanski tylko chinski

-spinner nie ma siedziby w usa a jedynie "pomoc techniczna" do gwarancji

 

Jedyne plusy spinnera to cena I calkiem niezly - o dziwo serwis gwarancyjny (wymiana calosci)

 

Czesci zamienne nie sa dostepne w usa. Sprawdzcie polskie przedstawicielstwo jak jest w pl.

 

Ogolna ocena spinnera: SPINNER OS SERIA JEST DO DUP4.

To moja opinia i jak ktos ma szczescie z os I os2 to good for him.

 

Instrukcje z czesciami i dokladnym opisem w pdf znajdziesz na necie http://www.lmgtfy.com

Napisano

Jeśli mogę się wtrącić, to dodam tylko, że w przyszłości warto zaopatrzyć się w preparat do amortyzatorów Brunox Deo (jeśli szkoda Ci kasy to każdy inny, byleby nie WD-40). Miałem swego czasu Spinnera Grind 2 i psiknięcie tego w połączenie goleni górnych i dolnych (musisz to ochraniające "gumki" podciągnąć) porządnie go ożywiało :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...