Pioneerek Napisano 6 Listopada 2010 Napisano 6 Listopada 2010 Witam,mój rower przebył setki km a może nawet pare tysięcy km i już amortyzator przedni trochę gorzej pracuje (nie jest taki miękki i nie tłumi) jak wymienić olej jakie są w środku amora przedniego części??
Ubotek Napisano 6 Listopada 2010 Napisano 6 Listopada 2010 Jest tu gdzieś wróżka ... :? Bo niestety ja nie wiem co to za amortyzator ; )
kubek20 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Jesli masz tam tego XCM'a to tam się nie da wymienić oleju bo po prostu go tam nie ma . Rozkręć go, wyczyść, zalej olejem i powinno być ok
Pioneerek Napisano 7 Listopada 2010 Autor Napisano 7 Listopada 2010 Ok dzięki jeszcze jedno pytanie , ile wlac oleju i najlepiej jaki olej wlac (jaka firma i jaka gestosc)??? Tylko jak to jest bo ja wiem , że to jest amor olejowo-sprężynowy o jak tam może nie być oleju???
Fenthin Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Tyle byle było ok dla tłumika, dobrej firmy, gęstości odpowiedniej dla tłumika. To mogę odpowiedzieć na podstawie podanych przez Ciebie informacji. No wybacz, na rynku jest tyle widelców i systemów tłumienia, że bez konkretów nie da się nic powiedzieć, a Ty żadnych konkretów (tj. model amortyzatora) nie podałeś.
Pioneerek Napisano 7 Listopada 2010 Autor Napisano 7 Listopada 2010 Rozebrałem amor przedni i wyjalem sprezyne i wystaje taki tloczek i amor oczywiscie opadl na sam dół i nie widze oleju(z oleju jest cala sprezyna) czy od gory do srodka zalac go olejem czy nic sie nie stanie??? Dobra juz wlalem i skrecilem amor i efekt jest zarabisty amor jest taki teraz miekki i nie tylko ze jestem tak zadowolony ze ...
kubek20 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Jeszcze cię poprawię: TEN AMOR NIE JEST SPREŻYNOWO OLEJOWY ! OLEJ SŁUŻY TYLKO DLA POPRAWY JEGO PRACY (ZAMIAST SMARU STAŁEGO) !
Pioneerek Napisano 7 Listopada 2010 Autor Napisano 7 Listopada 2010 no to czyli jak nie jest olejowo sprezynowy to jaki jest??
Pioneerek Napisano 7 Listopada 2010 Autor Napisano 7 Listopada 2010 Dobra ale jak to moze byc mozliwe ze on jest sprezynowy jak na stronce tego roweru jest napisane ze amor sprezynowo-olejowy o co w tym chodzi????
kubek20 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Lubią robić klientów w jajo (w decathlonie po za tym się niezbyt dobrze znają), popatrz tu http://www.srsuntour-cycling.com/ i tam nigdzie nie jest napisane że XCM jest sprężynowo olejowy...
Mod Team durnykot Napisano 7 Listopada 2010 Mod Team Napisano 7 Listopada 2010 Nie chciałbym się czepiać,ale określenie " Hydraulic lock-out cartridge " lub też "Hydraulic Remote speed-lock " mówi coś innego. W tym wypadku wystarczy ,że tłumik w prawej goleni jest zamkniętym kartuszem z olejem aby nazwać amorek sprężynowo-hydraulicznym. Faktycznie są XCMy sprężynowe,ale nie podejrzewam,żeby Dectahlon aż tak kombinował i sprzedawał rower niezgodny z opisem.
Pioneerek Napisano 7 Listopada 2010 Autor Napisano 7 Listopada 2010 Nawet w sklepie sie pytalem to jak dokladnie z tym jest? A ok wielkie dzieki za wszystki komentarze pomogliscie mi bardzo dzieki wielkie A jeszcze ostatnie pytanie jak oceniacie ten amor od 0 na 10 ?? bo wedlug mnie ja deje mu 4/5
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.