Skocz do zawartości

[3000] Maratończyk o wysokich wymaganiach


Asoc

Rekomendowane odpowiedzi

Jako iż jest to mój pierwszy post na tym forum to witam wszystkich serdecznie.

Jeżdżę na rowerze od kilku lat, sporo także o nich czytam (m.in. na forum). Przyszedł moment wymiany roweru na jakiś nowy. Moje wymagania są dość wysokie jak na kwotę, którą dysponuję. Mianowicie:

- Rower ma mieć geometrię dobrą do jazdy w maratonach (głównie myślę o serii Bike Maraton)

- Przerzutki Srama (na Shimano już więcej nie spojrzę, miałem okazję testować SLX, XT oraz X7 i SRAM wypadł najlepiej), najlepiej napęd 2x10, jak się nie da to 3x9 też przeżyję

- Porządne tarczówki, mają zatrzymać 85kg żywej masy

- Amortyzator powietrzem pędzony

- Rama nie musi być jakiejś super jakości

Mam nadzieję, że ktoś udzieli mi pomocy ponieważ wertuję internet od tygodnia i nie umiem znaleźć nic co by mi odpowiadało.

Pozdrawiam, Marek

PS. Może lepiej składać? Choć w tej cenie to chyba nieopłacalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że ja nie bardzo chcę już upgradować rower. Myślę, że będę zmieniał części tylko tego wymagające, czyli kasetę oraz koronki w korbie. A w maratonach nie startuję aby wygrywać tylko dla przyjemności, a tych startów na przyszły rok kilka planuję.

Pozdrawiam, Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze od d... strony sie do tego zabierasz. Wlasnie lepiej kupic rower na dobrej ramie z niskim osprzetem, np jakis niski Scott Scale, a potem w miare zuzywania stopniowo wymieniac osprzet, a nie kupowac slaba rame z dobrym osprzetem.

 

 

 

W pelni sie zgadzam...

 

Ja kupilem poczatkowo rower HT za okolo 2,5 tys na calkiem dobrej, ale nie najlepszej ramie GT Aggressor.

Z czasem powymienialem w nim sprzet z klasy deore na XT/XTR/Sram X0/X9, a kiedy wlasciwie nie bylo juz czego wymieniac zrozumialem ze mam fajny rower na sredniej ramie i zmienilem takze rame, tym razem na fulla.