Asoc Napisano 3 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2010 Jako iż jest to mój pierwszy post na tym forum to witam wszystkich serdecznie. Jeżdżę na rowerze od kilku lat, sporo także o nich czytam (m.in. na forum). Przyszedł moment wymiany roweru na jakiś nowy. Moje wymagania są dość wysokie jak na kwotę, którą dysponuję. Mianowicie: - Rower ma mieć geometrię dobrą do jazdy w maratonach (głównie myślę o serii Bike Maraton) - Przerzutki Srama (na Shimano już więcej nie spojrzę, miałem okazję testować SLX, XT oraz X7 i SRAM wypadł najlepiej), najlepiej napęd 2x10, jak się nie da to 3x9 też przeżyję - Porządne tarczówki, mają zatrzymać 85kg żywej masy - Amortyzator powietrzem pędzony - Rama nie musi być jakiejś super jakości Mam nadzieję, że ktoś udzieli mi pomocy ponieważ wertuję internet od tygodnia i nie umiem znaleźć nic co by mi odpowiadało. Pozdrawiam, Marek PS. Może lepiej składać? Choć w tej cenie to chyba nieopłacalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 3 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2010 Mysle, ze od d... strony sie do tego zabierasz. Wlasnie lepiej kupic rower na dobrej ramie z niskim osprzetem, np jakis niski Scott Scale, a potem w miare zuzywania stopniowo wymieniac osprzet, a nie kupowac slaba rame z dobrym osprzetem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asoc Napisano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2010 Z tym, że ja nie bardzo chcę już upgradować rower. Myślę, że będę zmieniał części tylko tego wymagające, czyli kasetę oraz koronki w korbie. A w maratonach nie startuję aby wygrywać tylko dla przyjemności, a tych startów na przyszły rok kilka planuję. Pozdrawiam, Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...