Skocz do zawartości

[3000] Maratończyk o wysokich wymaganiach

Asoc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako iż jest to mój pierwszy post na tym forum to witam wszystkich serdecznie.

Jeżdżę na rowerze od kilku lat, sporo także o nich czytam (m.in. na forum). Przyszedł moment wymiany roweru na jakiś nowy. Moje wymagania są dość wysokie jak na kwotę, którą dysponuję. Mianowicie:

- Rower ma mieć geometrię dobrą do jazdy w maratonach (głównie myślę o serii Bike Maraton)

- Przerzutki Srama (na Shimano już więcej nie spojrzę, miałem okazję testować SLX, XT oraz X7 i SRAM wypadł najlepiej), najlepiej napęd 2x10, jak się nie da to 3x9 też przeżyję

- Porządne tarczówki, mają zatrzymać 85kg żywej masy

- Amortyzator powietrzem pędzony

- Rama nie musi być jakiejś super jakości

Mam nadzieję, że ktoś udzieli mi pomocy ponieważ wertuję internet od tygodnia i nie umiem znaleźć nic co by mi odpowiadało.

Pozdrawiam, Marek

PS. Może lepiej składać? Choć w tej cenie to chyba nieopłacalne

Napisano

Mysle, ze od d... strony sie do tego zabierasz. Wlasnie lepiej kupic rower na dobrej ramie z niskim osprzetem, np jakis niski Scott Scale, a potem w miare zuzywania stopniowo wymieniac osprzet, a nie kupowac slaba rame z dobrym osprzetem.

Napisano

Z tym, że ja nie bardzo chcę już upgradować rower. Myślę, że będę zmieniał części tylko tego wymagające, czyli kasetę oraz koronki w korbie. A w maratonach nie startuję aby wygrywać tylko dla przyjemności, a tych startów na przyszły rok kilka planuję.

Pozdrawiam, Marek

Napisano

Mysle, ze od d... strony sie do tego zabierasz. Wlasnie lepiej kupic rower na dobrej ramie z niskim osprzetem, np jakis niski Scott Scale, a potem w miare zuzywania stopniowo wymieniac osprzet, a nie kupowac slaba rame z dobrym osprzetem.

W pelni sie zgadzam...

Ja kupilem poczatkowo rower HT za okolo 2,5 tys na calkiem dobrej, ale nie najlepszej ramie GT Aggressor.